Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025

Το Φθινόπωρο, εποχή για οργανωμένες ενέργειες αναβαθμίσεων για ξενοδοχεία!

 

Μετά από μια πολύ ενδιαφέρουσα καλοκαιρινή περίοδο με πολλά πάνω-κάτω σε επίπεδα κίνησης και εισπράξεων, με αρκετές περιοχές να βιώνουν μειωμένη ζήτηση, αλλά και άλλες να ζουν μια τουριστική αναγέννηση, έρχεται το φθινόπωρο όπου είναι ώρα για περισυλλογή, απολογισμό στοχασμό, αλλά πάνω από όλα οργάνωση ενεργειών για την επερχόμενη χρονιά!

Οπότε το ερώτημα που μας έρχεται στο μυαλό και είναι πιο ψηλά στις ερωτήσεις των συνεργατών της Marinet, είναι αν το φθινόπωρο είναι πράγματι η κατάλληλη εποχή για καταλύματα και ξενοδοχεία για να προχωρήσουν σε ανακατασκευή της ιστοσελίδας τους καθώς και να ξεκινήσουν τις ενέργειες για προβολή στα κανάλια της Google με στόχο το 2026;

Εμείς λέμε ξεκάθαρα ΝΑΙ, αλλά το θέμα είναι γιατί το λέμε αυτό…

Το φθινόπωρο είναι πράγματι μια στρατηγική περίοδος για τα καταλύματα και τα ξενοδοχεία να επενδύσουν σε ανακατασκευή ιστοσελίδας και σε καμπάνιες προβολής (ιδίως στη Google).

Ο λόγος έχει να κάνει με τον κύκλο ζήτησης και τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών, αλλά και με τον τρόπο που λειτουργούν οι πλατφόρμες προώθησης και οι μηχανές ΑΙ (Chat GPT, Gemini, κτλ.).

 

 

1. Περίοδος χαμηλότερης ζήτησης (μετά το καλοκαίρι)

• Τα περισσότερα καταλύματα έχουν έντονη κίνηση την άνοιξη και το καλοκαίρι.

• Το φθινόπωρο, με μικρότερο φόρτο εργασίας, υπάρχει χρόνος και διαθεσιμότητα για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί μια νέα ιστοσελίδα χωρίς να επηρεάζεται η καθημερινή λειτουργία.

 

2. Προετοιμασία για την επόμενη σεζόν

• Οι αναζητήσεις για ταξίδια ξεκινούν μήνες πριν την πραγματική περίοδο διακοπών.

• Εάν η ιστοσελίδα και η προβολή στο Google Ads/Google Hotel Ads έχουν οργανωθεί από το φθινόπωρο, το κατάλυμα θα είναι ήδη «ορατό» όταν οι ταξιδιώτες αρχίσουν να κάνουν κρατήσεις για Χριστούγεννα, Πάσχα ή καλοκαίρι – κρατήσεις από Aμερική έχουν ήδη ξεκινήσει!

 

3. Βελτίωση SEO και οργανικής παρουσίας

• Οι αλλαγές στο SEO χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν – ο χρόνος για να φανούν τα πρώτα αποτελέσματα είναι 3 – 6 μήνες!

• Ξεκινώντας το φθινόπωρο, ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει βελτιωμένη οργανική κατάταξη την άνοιξη, όταν η ζήτηση κορυφώνεται, συν του ότι οι μηχανές ΑΙ έχουν πια ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στις αναζητήσεις. Είναι έτοιμα τα ξενοδοχεία να φανούν σε αυτές τις μηχανές;

 

4. Ανανεωμένη εικόνα και εμπειρία χρήστη

• Οι ταξιδιώτες δίνουν μεγάλη σημασία στην ταχύτητα, τη λειτουργικότητα και το σχεδιασμό της ιστοσελίδας.

• Το φθινόπωρο είναι η τέλεια στιγμή για να αναβαθμιστεί η εμπειρία χρήστη, να προστεθούν επιπλέον συστήματα, να προσαρμοστεί η σελίδα για κινητά, να μπει φρέσκο περιεχόμενο (κείμενα, βίντεο, κτλ.) και να αναδειχθεί νέο φωτογραφικό υλικό από το καλοκαίρι που πέρασε.

 

5. Στρατηγική χρήση budget

• Το διαφημιστικό budget που δεν καταναλώθηκε ή αποδόθηκε καλά το καλοκαίρι μπορεί να επενδυθεί σε υποδομή και προβολή.

• Η Google προσφέρει δυνατότητες remarketing: Έτσι, οι επισκέπτες που μπήκαν το καλοκαίρι μπορούν να ξαναστοχευτούν το φθινόπωρο/χειμώνα. Να ανοίξουν νέες αγορές και να μεγαλώσει η απευθείας κίνηση της ιστοσελίδας και έτσι και οι απευθείας κρατήσεις που θα μειώσουν προμήθειες προς τρίτα κανάλια π.χ. προς ΟΤΑ (booking, expedia, κτλ.)

 

6. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

• Πολλοί ξενοδόχοι περιμένουν «λίγο πριν την επόμενη σεζόν» για να κινηθούν.

• Όσοι επενδύσουν το φθινόπωρο, έχουν μεγαλύτερο χρόνο για δοκιμές και βελτιώσεις και έτσι ξεκινούν πιο έτοιμοι και ανταγωνιστικοί. Διότι όλα θέλουν χρόνο για να γίνουν και να αρχίσουν να αποδίδουν – δεν αφήνουμε τίποτα για τελευταία στιγμή!

Συμπέρασμα:

Το φθινόπωρο προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό χαμηλότερης πίεσης, επαρκούς χρόνου προετοιμασίας και στρατηγικής επένδυσης, ώστε τα καταλύματα να είναι έτοιμα να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη ζήτηση της νέας σεζόν με μια σύγχρονη ιστοσελίδα και καλά στοχευμένες καμπάνιες στη Google.

Αυτά πιστεύουμε εδώ στην Marinet Hotel Digital Marketing και αυτά πράττουμε για τους συνεργάτες μας, διότι τα αποτελέσματα δεν έρχονται με ευχολόγια, αλλά με σοβαρή οργάνωση, επένδυση και εμπειρία!

H Marinet Hotel Marketing Solutions ειδικεύεται τις τελευταίες δύο και πλέον δεκαετίες στην τεχνολογική στήριξη και υποστήριξη για την ποιοτική και καινοτόμα προώθηση ξενοδοχείων/καταλυμάτων με πάνω από 1.500 συνεργασίες με επιχειρήσεις διαμονής σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σας προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στη σωστή τιμή με σκοπό τη διαρκή αύξηση των κρατήσεων και της κερδοφορίας σας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες: www.marinet.gr
Τηλέφωνο: 210 4101130
email: sales@marinet.gr