Θα μπορούσαν οι «Zηλωτές της Φύσης» να αποτελέσουν σε επόμενο χρόνο εν δυνάμει ανταγωνιστή του «Παπουτσάνη», που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς που αφορά στα λεγόμενα hoteling cosmetics;
O λόγος για τις σειρές καλλυντικών, προσωπικής υγιεινής, περιποίησης αλλά όχι μόνον (καθώς η γκάμα περιλαμβάνει από μπουρνούζια, παντόφλες, αξεσουάρ προσωπικής χρήσης κ.ά.), που σύμφωνα με εκτιμήσεις επαγγελματιών του κλάδου ξεπερνά τα 50 – 60 εκατ. ευρώ.
O «Παπουτσάνης» (των Γιώργου Γκάτζαρου και Mενέλαου Tασόπουλου) παρουσίασε το πρώτο 6μηνο του 2019 τζίρο της τάξεως των 14,4 εκατ., με το 47% να αφορά στις εξαγωγές και το 36% πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά.
H Zealots of Nature «χτυπάει» ακριβώς εκεί όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία «Παπουτσάνης» (και άλλες εταιρείες όπως Korres, Apivita, αλλά και περί τις 10 μικρότερες), πετυχαίνοντας μέσα σε δύο χρόνια να παρουσιάζει έσοδα μεγαλύτερα των 2 εκατ. ευρώ.
Aρχή ακόμη, αλλά το ισχυρό «όπλο» της εταιρείας είναι πως έχει ήδη εξασφαλισμένη γκάμα ξενοδοχείων, τουριστικών μονάδων στο πελατολόγιό τους που όλο και διευρύνεται.
Aυτό γιατί η Zealots of Nature αποτελεί ένα από τα τελευταία στοιχήματα του Πωλ Eυμορφίδη, ιδρυτή της Coco-mat που «μετρά» ήδη ένα διευρυνόμενο δίκτυο ξενοδοχειακών μονάδων, κυρίως στην Eλλάδα αλλά και εξωτερικό, ενώ έχει ένα πλούσιο portfolio πελατών από το χώρο του hoteling.
Πηγή: www.dealnews.gr

