Στο τρίτο επεισόδιο vidcast της σειράς «Ξενοδοχείο από την Αρχή» της Hotelier Academy, ο Νίκος Σ. Μοράντης, Co-Founder & Hotel Strategy Expert στο Destsetters εστιάζει στη σημασία της Ξενοδοχειακής Έρευνας Αγοράς ως το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση μιας επιτυχημένης επενδυτικής στρατηγικής.
– Τι περιλαμβάνει πραγματικά μια Έρευνα Αγοράς;
– Πώς βοηθά έναν επενδυτή να κατανοήσει τη δυναμική του προορισμού και τη βιωσιμότητα του project;
– Και γιατί αποτελεί αναπόσπαστο στάδιο πριν τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό;
Η σειρά απευθύνεται σε επενδυτές, ξενοδόχους και στελέχη φιλοξενίας που θέλουν να δουν στην πράξη πώς μια ξενοδοχειακή επένδυση μετατρέπεται σε ένα προϊόν με υψηλό revenue potential και ισχυρή ταυτότητα εμπειρίας.
Δείτε το vidcast

