Με το βλέμμα στραμμένο στη μετά Covid-19 εποχή, πολλά νέα ξενοδοχεία αναπτύσσονται στην Αθήνα, εισάγοντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαμονής που περιστρέφεται γύρω από τις εμπειρίες και την υψηλή αισθητική.
Πώς, όμως, όλα αυτά τα ξενοδοχεία θα καταφέρουν να επιβιώσουν και τι είναι αυτό που θα τα διαφοροποιήσει πραγματικά;
Αναγνωρίσιμο design, προσωποποιημένες εμπειρίες και μία concept-driven λογική, φαίνεται να είναι οι τρεις πυλώνες επιτυχίας που θα αναδιαμορφώσουν την ξενοδοχειακή σκηνή της Αθήνας.
Ταυτόχρονα, εισάγεται ένας αναβαθμισμένος τύπος διαμονής, που περιστρέφεται γύρω από τις διαφοροποιημένες εμπειρίες και την υψηλή αισθητική.
Με λίγα λόγια, ξενοδοχεία φτιαγμένα για συγκεκριμένο σκοπό, με στοχευμένα κοινά, αφήνουν πίσω την έννοια της μαζικότητας και αποκτούν ένα δικό τους αφήγημα, που θα δώσει μοναδικότητα τόσο στο design του καταλύματος όσο και σε όλες τις εμπειρίες που θα ζήσει ο ταξιδιώτης σε αυτό.
Εμπειρίες που πηγάζουν όχι μόνο από το ξενοδοχείο, αλλά και μέσα από την ίδια την πόλη και τη ζωή και την κουλτούρα του κάθε επιχειρηματία.