Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου (L.T.O) εκπροσωπώντας το Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων έλαβε μέρος σε Β2Β Networking Event στη γερμανική αγορά.
Η εκδήλωση διεξήχθη σε αίθουσα του Griechisch – Orthodoxe Allerheiligenkirche München, στο Μόναχο της Γερμανίας.
Πρόκειται για κορυφαία ταξιδιωτική εκδήλωση B2B στη Γερμανία, η οποία συνδύαζε την τέλεια ισορροπία των προκαθορισμένων συναντήσεων.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι εκπρόσωποι του Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερες από 20 επαγγελματικές συναντήσεις B2B, με τουριστικούς πράκτορες, Travel Planners & Travel Bloggers από τη Γερμανία και παρουσίασαν σε προσκεκλημένους και συμμετέχοντες το τουριστικό προϊόν της ευρύτερης περιοχής του Δήμου, ο οποίος αποτελεί έναν από τους ελκυστικότερους προορισμούς καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Η εν λόγω συμμετοχή αποτέλεσε μια άριστη ευκαιρία για την προβολή και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, δίνοντας την ευκαιρία στους εκπροσώπους του Οργανισμού να παρουσιάσουν το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών και τις μοναδικές ομορφιές του τόπου, αλλά και να αναδείξουν την πλεονεκτική του θέση, η οποία βρίσκεται στην είσοδο της Πελοποννήσου, δίπλα από την Αθήνα και τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους.
Οι byers έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το υπερσύγχρονο Υδροθεραπευτήριο Loutraki Thermal Spa καθώς επίσης και για τις ιδιαιτερότητες του προορισμού, ο οποίος καλύπτει ποικίλες ταξιδιωτικές ανάγκες και ενδιαφέροντα, σε μια αγορά με ιδιαίτερη δυναμική.