Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο fam trip για τη φετινή σεζόν στη Χαλκιδική που οργανώθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής (TOX) στις 23 – 25 Απριλίου 2024, με τη συμμετοχή 20 ταξιδιωτικών πρακτόρων από 12 διαφορετικές χώρες (ΗΠA, Βρετανία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία, Τουρκία κ.ά.).
Το fam trip είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του ΤΟΧ με το Thessaloniki Convention Bureau και πραγματοποιήθηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά στο πλαίσιο της διοργάνωσης του 4ου Connect Tourism & Travel Event στη Θεσσαλονίκη.
Η 3ήμερη διοργάνωση του CONNECT αποτελεί κύριο σημείο συνάντησης για Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του τουρισμού, όπου εκπρόσωποι των τουριστικών επιχειρήσεων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ήρθαν σε επαφή με εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών και τη σύναψη συμφωνιών.
Η Χαλκιδική εκπροσωπήθηκε από πέντε ξενοδοχειακούς ομίλους του νομού πραγματοποιώντας συνολικά 140 προκαθορισμένες συναντήσεις, ενώ στην έναρξη της εκδήλωσης, η Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΤΟΧ, Τάνια Ακριτίδου έκανε παρουσίαση του προορισμού δίνοντας έμφαση στις θεματικές περιηγήσεις, στις γαστρονομικές εμπειρίες καθώς και τον πλούσιο φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της.
Το τριήμερο ταξίδι εξοικείωσης στη Χαλκιδική, που ακολούθησε, περιλάμβανε πλήθος δραστηριοτήτων και ξεναγήσεων, δίνοντας στους καλεσμένους hosted buyers την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα μοναδικά χαρακτηριστικά της περιοχής.
Οι προσκεκλημένοι επισκέφτηκαν γραφικούς παραδοσιακούς και παραθαλάσσιους οικισμούς, όπως ο ιστορικός οικισμός της Νικήτης και η Ουρανούπολη, όπου γνώρισαν την πλούσια ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής.
Επίσης, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα Αρχαία Στάγειρα, γενέτειρα του Αριστοτέλη και να μάθουν για την ακμάζουσα αρχαία πόλη και το σπουδαίο αυτό αρχαιολογικό χώρο.
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εμπειρίες του ταξιδιού ήταν η επίσκεψη σε τυροκομική μονάδα, όπου οι φιλοξενούμενοι μυήθηκαν στα μυστικά της παραγωγής τυριών και άλλων τυροκομικών προϊόντων με παράλληλη, γευστική δοκιμή συνοδεία τοπικών κρασιών, αλλά και μπύρες από Χαλκιδικιώτικες μικροζυθοποιείες.
Συνολικά, το ταξίδι εξοικείωσης άφησε άψογες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες, οι οποίοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι με την ομορφιά, την αυθεντικότητα και τη φιλοξενία της Χαλκιδικής.
Για άλλη μία φορά, η Χαλκιδική απέδειξε ότι είναι ένας ελκυστικός προορισμός για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο και έχει να προσφέρει ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν, πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα.
Ο ΤΟΧ ευχαριστεί θερμά τον ξενοδοχειακό όμιλο Acrotel για την άψογη φιλοξενία.

