
Σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία Sizmek Technologies, με έδρα στη Νέα Υόρκη, προχωρά ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).
Η συνεργασία στοχεύει στη βέλτιστη υλοποίηση του εγκεκριμένου διαφημιστικού πλάνου του ΕΟΤ για το 1ο εξάμηνο του 2016, δίνοντας έμφαση στην παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης των διαφημιστικών ενεργειών μέσω της ανάλυσης συγκεκριμένων metrics που παρέχει η Sizmek: Basic metrics, Media Optimization metric, Creative Optimization metrics, Intelligent metrics και Conversion metrics.
Απώτερος στόχος της συνεργασίας με τη Sizmek θα είναι η βελτιστοποίηση του μείγματος μέσων, η επιλογή συνεργατών με υψηλή απόδοση, αλλά και ο προσδιορισμός των benchmarks στις επόμενες καμπάνιες.
Ο προϋπολογισμός που θα διατεθεί ανέρχεται σε 105.000 ευρώ.
Πηγές: www.euro2day.gr, www.newmoney.gr
