Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025

Σύμπραξη τουρισμού για τη Θεσσαλία

thessaly2

H  Marketing  Greece, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), η  Coca – Cola  Τρία Έψιλον και η Περιφέρεια Θεσσαλίας, αναπτύσσουν τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» μία πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδοµένα, πλατφόρµα συνεργασίας για τη στήριξη και την ενίσχυση του τουρισμού.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016 στη Λάρισα, παρουσιάστηκαν οι άξονες δράσης, καθώς και η αρχική μελέτη του τουριστικού προϊόντος με στόχο τη διενέργεια διαβούλευσης από την τοπική κοινωνία, για τη συμμετοχή και υποβολή προτάσεων τουριστικής ανάπτυξης της Θεσσαλίας, πριν τον οριστικό σχεδιασμό του προγράμματος.

Το πρόγραμμα «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υλοποιείται σε δύο άξονες. Ο πρώτος αφορά στην εκπόνηση Marketing Plan του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, δημιουργία κειμένων ταξιδιωτικών εμπειριών, παραγωγή διαφημιστικών videos, σχεδιασμός και ανάπτυξη campaign website, ενέργειες δημοσίων σχέσεων, καθώς και ψηφιακές καμπάνιες (campaign activation) στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

Ο δεύτερος άξονας αφορά στην ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας η οποία θα επιτευχθεί με το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης ανάπτυξης δεξιοτήτων και απευθύνεται στους επαγγελματίες του τουρισμού που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.

Δείτε ΕΔΩ την παρουσίαση

Δείτε ΕΔΩ το προσχέδιο του Marketing Plan