Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024

Πως τα reviews επηρεάζουν τα κέρδη των ξενοδοχείων

Το θέμα των αξιολογήσεων (reviews) στα ξενοδοχεία αποτελεί το βασικό αντικείμενο του νέου white paper του digital marketing agency Globe One Digital.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του white paper, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογήσεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά, ενώ είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 95% αν η εμπειρία είναι αρνητική…

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο: www.etravelnews.gr