Το θέμα των αξιολογήσεων (reviews) στα ξενοδοχεία αποτελεί το βασικό αντικείμενο του νέου white paper του digital marketing agency Globe One Digital.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του white paper, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογήσεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά, ενώ είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 95% αν η εμπειρία είναι αρνητική…