Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 10 Οκτωβρίου στην Κωνσταντινούπολη B2B Τουριστικό Networking Event, με στόχο την προβολή και προώθηση ελληνικών προορισμών στην τουρκική αγορά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και οργανώθηκε από την εταιρεία Louder than Horn, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Τουρκίας και την Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Τουρκίας (TURSAB).
Τις εργασίες χαιρέτησαν, ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη Κωσταντίνος Κούτρας, ο Αντιπρόεδρος της TURSAB Davut GÜNAYDIN και η Προϊσταμένη της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ Τουρκίας Μαρία Ραχμανίδου.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φορείς του τουρισμού, μεταξύ των οποίων:
– Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
– Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
– Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης
– Ο Δήμος Διδυμοτείχου
– Ο Τουριστικός Οργανισμός Θεσσαλονίκης
– Η ξενοδοχειακή αλυσίδα Acrotel Hotels & Resorts
Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 140 B2B συναντήσεις, σε ένα δυναμικό περιβάλλον ανταλλαγής τεχνογνωσίας, ανάπτυξης συνεργειών και διερεύνησης κοινών τουριστικών προϊόντων.
Οι ελληνικές αποστολές παρουσίασαν το τουριστικό δυναμικό των περιοχών τους, δίνοντας έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται, γύρω από τον πολιτισμό και τη γαστρονομία όπως και το βιώσιμο τουρισμό ευεξίας και εμπειριών.
Η πρωτοβουλία ολοκληρώθηκε με networking cocktail στο Σισμανόγλειο Μέγαρο του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, όπου παρευρέθηκαν εκπρόσωποι τουριστικών φορέων, θεσμικοί παράγοντες και επαγγελματίες του χώρου, ενισχύοντας περαιτέρω το πεδίο συνεργασίας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προσφέρθηκαν στους Τούρκους συμμετέχοντες οκτώ vouchers για διαμονή σε επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς.
Η Τουρκία αποτελεί στρατηγικής σημασίας τουριστική αγορά για τη χώρα μας. Στόχος της δράσης ήταν η ενδυνάμωση της τουριστικής σύνδεσης Ελλάδας – Τουρκίας, με απευθείας επαγγελματικές συναντήσεις εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου των δύο χωρών, στο πλαίσιο της στρατηγικής πολιτικής εξωστρέφειας του ΕΟΤ, που στοχεύει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου προορισμού διακοπών για το σύγχρονο ταξιδιώτη.

