Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετείχε στη WTM και τη Philoxenia

Για ακόμα μια χρονιά η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετείχε στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο και στην 33η διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.

 

1. WTM

 

Για ακόμα μια χρονιά η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετείχε στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση World Travel Market, που διεξήχθη 6 – 8 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Excel του Λονδίνου.

Επικεφαλής της θεσσαλικής αποστολής ήταν ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός, ο οποίος μέσα από τις πολλαπλές επαφές που είχε με ανθρώπους του τουρισμού, πολιτικούς παράγοντες και tour operators, καθώς και στις συνεντεύξεις του σε εθνικά και διεθνή μέσα ενημέρωσης, τόνισε τη μοναδικότητα και ποικιλομορφία που καθιστούν τη Θεσσαλία ως προορισμό τεσσάρων εποχών. Στο πλαίσιο των συνεχών επαφών του Περιφερειάρχη υπήρξε και η επίσκεψή του στο Βρετανικό Κοινοβούλιο κατόπιν επίσημης πρόσκλησης.

Έμφαση επίσης δόθηκε στο πλήθος εναλλακτικών μορφών τουρισμού που διαθέτει η Θεσσαλία και στην προσπάθεια διεύρυνσης της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου μέσα από την επιμήκυνση των προγραμμάτων των αεροπορικών εταιρειών που προσεγγίζουν τα αεροδρόμια της Σκιάθου και της Νέας Αγχιάλου.

Μια προσπάθεια που συνεχώς ενισχύεται διαδικτυακά από ένα σύγχρονο portal, το www.gothessaly.com, προβάλλοντας διεθνώς τη Θεσσαλία και τις επιχειρήσεις της φιλοδοξώντας να την καταστήσει ακόμα μεγαλύτερο πόλο έλξης τουριστικά.

 

2. Philoxenia

 

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ήταν πιστή στο ραντεβού της με την «Philoxenia» (10 – 12 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης), σε ένα καλαίσθητο και λειτουργικό χώρο, όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η νέα ταυτότητα της Περιφέρειας από τη συνεργασία της με την Marketing Greece.

Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Πολιτισμού και Δια Βίου Μάθησης Γιάννης Μπουτίνας, στο πλαίσιο της έκθεσης, για πρώτη φορά, είχαν εξασφαλίσει 34 B2B συναντήσεις με tour operators και hostedbyers, τις οποίες μοιράστηκαν οι φορείς του τουρισμού (ενώσεις ξενοδόχων κ.τ.λ.) των Περιφερειακών Ενοτήτων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον, με σκοπό πάντα να καθιερωθεί η Θεσσαλία ως προορισμός τεσσάρων εποχών. Από την πλευρά του έγινε η παρουσίαση των προορισμών της Θεσσαλίας σε εκπροσώπους χωρών που επισκέφθηκαν το περίπτερο.

Στο περίπτερο της Θεσσαλίας, ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός, είχε τη δυνατότητα να μιλήσει με φορείς αλλά και επισκέπτες, να υποδεχθεί εκπροσώπους χωρών όπως την Πρέσβειρα της Σλοβακίας, τον εκπρόσωπο της Πρεσβείας της Ουρουγουάης, τον Τούρκο Πρόξενο στη Θεσσαλονίκη, τον Πρόξενο του Λουξεμβούργου, την ηγεσία της HELEXPO – ΔΕΘ και άλλους και να συνομιλήσει μαζί τους για μια καλύτερη αξιοποίηση και προβολή της Θεσσαλίας.

Στο περίπτερο της Θεσσαλίας υπήρχαν σε όλη τη διάρκεια εκδηλώσεις που συγκέντρωσαν πλήθος κόσμου. Την αυλαία των εκδηλώσεων άνοιξε ο Δήμος Καλαμπάκας με την εκδήλωση – παρουσίαση των Μετεώρων και της ευρύτερης περιοχής σε μοναδικό βίντεο, δίνοντας τη σκυτάλη στο Δήμο Τεμπών με την εκδήλωση “mythessaly… something smells divine from Olympus… to Tempi’s valley” και στην εταιρική Β2Β πλατφόρμα “tastes from mother earth… my thessaly” και έκλεισαν οι εκδηλώσεις με το Δήμο Φαρκαδόνας “back to routes… a delicious journey, full of traditional flavours… my thessaly”.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας από την 33η Philoxenia αποκόμισε ένα τεράστιο ενδιαφέρον των επισκεπτών να γνωρίσουν τους προορισμούς της, οι επαγγελματίες έκαναν τις επαφές τους και πλέον ανοίγει ο δρόμος για την καλύτερη και αποδοτικότερη αξιοποίηση της σύμπραξης με την Marketing Greece για να καρπωθούν οι επαγγελματίες του τουρισμού τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.