Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Πρόγραμμα εκθέσεων το 2ο εξάμηνο του 2025

 

Από την Περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώθηκε το επικαιροποιημένο πρόγραμμα συμμετοχής της σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και στοχευμένες δράσεις δικτύωσης μέχρι το τέλος του 2025.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάδειξης της Πελοποννήσου ως ολοκληρωμένου προορισμού αυθεντικών εμπειριών, με συγκεκριμένη στόχευση ανά αγορά.

Στο επίκεντρο της στρατηγικής βρίσκεται η ενεργή συμμετοχή των επαγγελματιών του τουρισμού και των εμπλεκόμενων φορέων, τους οποίους η Περιφέρεια επιδιώκει να ενημερώνει έγκαιρα, ώστε να μπορούν να προγραμματίζουν τη συμμετοχή τους και να συμβάλλουν σε μια συντονισμένη και αποτελεσματική εκπροσώπηση του brand «Πελοπόννησος».

 

 

Σε αυτή την κατεύθυνση, για κάθε έκθεση ή δράση θα εκδίδεται αναλυτική ενημέρωση και ανοικτή πρόσκληση (open call) το αργότερο δύο μήνες πριν τη διοργάνωση.

Η οριστικοποίηση των συμμετοχών θα πραγματοποιείται έναν μήνα πριν, ώστε να διασφαλίζεται ο απαραίτητος συντονισμός σε επίπεδο περιεχομένου, μηνυμάτων και B2B επαφών.

Παράλληλα, έναν μήνα πριν από κάθε δράση, θα διοργανώνεται ειδικό workshop προετοιμασίας, με στόχο την ενημέρωση των συμμετεχόντων, τη δημιουργία κοινού βηματισμού και την ενίσχυση της συλλογικής παρουσίας της Πελοποννήσου, μέσα από ένα κοινό πλαίσιο ταυτότητας και προβολής.

Η επιλογή των διοργανώσεων βασίζεται σε συγκεντρωτικά στοιχεία αφίξεων, υφιστάμενες και νέες συνδέσεις, θεματική συνάφεια και τάσεις των επιλεγμένων αγορών – στόχων.

Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας με τις προγραμματισμένες εκθέσεις και δράσεις εξωστρέφειας της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το β’ εξάμηνο του 2025:

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο TBEX Europe στην Ιρλανδία αποτελεί συνέχεια της ψηφιακής καμπάνιας «My Peloponnese Vibe» και εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό ανάδειξης της Πελοποννήσου στην παγκόσμια κοινότητα των δημιουργών περιεχομένου.

Η έκθεση IFTM – Top Resa στο Παρίσι παραμένει μία από τις σημαντικότερες επαγγελματικές διοργανώσεις της Ευρώπης, με τη Γαλλία να καταγράφεται σταθερά στις τέσσερις κορυφαίες αγορές για την Πελοπόννησο.

Οι διοργανώσεις σε Ολλανδία (Χάγη) και Αυστρία (Βιέννη) αξιοποιούν τη σταθερή ροή ταξιδιωτών από την Κεντρική Ευρώπη.

Η Πολωνία, μέσω της έκθεσης ITTF Warsaw, συγκαταλέγεται στις πλέον ανερχόμενες αγορές για την Πελοπόννησο.

Η WTM London, ως μία από τις κορυφαίες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις είναι σταθερά στο πρόγραμμα της Περιφέρειας, ενώ για πρώτη φορά, θα γίνει προσπάθειας προσέγγισης του καναδικού κοινού μέσω του Greek Tourism Workshop που θα πραγματοποιηθεί σε Τορόντο και Μόντρεαλ.

Σημειώνεται ότι ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός απευθείας πτήσεων μεταξύ Τορόντο και Αθήνας ανοίγουν μία νέα αγορά για την Πελοπόννησο.

Η Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα, παρέχει δυνατότητες για στοχευμένη επαγγελματική δικτύωση τόσο με την εξωτερική όσο και με την εγχώρια αγορά.

Η Travel News Market στη Στοκχόλμη, σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Σκανδιναβίας, προσφέρει πρόσβαση σε ένα ποιοτικό κοινό επαγγελματιών από τη Σκανδιναβική αγορά αποκλειστικά για συναντήσεις Β2Β.

Η παρουσία της Περιφέρειας στις διεθνείς εκθέσεις για το 2025 ολοκληρώνεται με τη συμμετοχή στην AIT 2025, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα το Δεκέμβριο.

 

Εγγραφή στο Visit Peloponnese Connect

Παράλληλα η Περιφέρεια Πελοποννήσου προσκαλεί επαγγελματίες του τουρισμού, παραγωγούς, επιχειρήσεις και φορείς να εγγραφούν στην πλατφόρμα Visit Peloponnese Connect, το βασικό εργαλείο συνεργασίας και συμμετοχής στο νέο τουριστικό οικοσύστημα της Πελοποννήσου.

Μέσω της φόρμας συμμετοχής στο Visit Peloponnese Connect, παρέχεται η δυνατότητα:

Άμεσης ενημέρωσης για δράσεις προβολής,

Συμμετοχής σε fam trips, θεματικά εργαστήρια και εκθέσεις,

Δικτύωσης με άλλους επαγγελματίες και φορείς,

Ένταξης σε νέες στρατηγικές και προγράμματα που ενισχύουν το ρόλο των τοπικών κοινωνιών στον τουρισμό.

Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Θάνος Μιχέλογγονας:

«Η Πελοπόννησος δεν είναι απλώς ένας προορισμός. Είναι ένας ζωντανός τόπος. Με το Visit Peloponnese Connect και το νέο place brand που τίθεται σε εφαρμογή το επόμενο διάστημα, περνάμε, με την καθοδήγηση του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού, σε μια νέα εποχή συντονισμού, εξωστρέφειας και συνεργασίας. Στόχος μας είναι να διαμορφώσουμε -μέσα από κοινές δράσεις, θεματικά δίκτυα και ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους του τουρισμού- το μηχανισμό διαχείρισης και προώθησης του προορισμού, τον DMMO Visit Peloponnese. Έναν οργανισμό που θα δώσει φωνή και ρόλο σε όλους: Παραγωγούς, επαγγελματίες, πολιτιστικούς φορείς, τοπικές κοινωνίες. Η Πελοπόννησος είναι κάτι παραπάνω από μια γεωγραφική περιοχή. Είναι ο τόπος όπου το αδύνατο γίνεται δυνατό – ένας τόπος που ξέρει να ξεκινά ξανά, να εμπνέει, να συνδέει. Και αυτή είναι η πιο ισχυρή μας ταυτότητα».

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή:

https://connect.visitpeloponnese.com