Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025

Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Αποτελεσματικό το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης για τον τουρισμό

 

 

Ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα φαίνεται πως κατόρθωσε από τον πρώτο χρόνο της εφαρμογής του, το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα), σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου.

Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ανέπτυξε σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece το σχέδιο αυτό από το Μάρτιο του 2016, με σκοπό τη δημιουργία ενιαίας ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας και την ενίσχυση της θέσης της Περιφέρειας στη διεθνή τουριστική βιομηχανία.

Η κυρία Παπαβασιλείου τόνισε πως αξιοποιώντας τις σύγχρονες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ, επιτεύχθηκε η προβολή του Νοτίου Αιγαίου σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ενώ ανέφερε πως το 2016 αποτέλεσε το έτος κατά το οποίο σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν οι πρώτες ενέργειες προώθησης του τουριστικού προϊόντος.

Αναλυτικότερα η κ. Παπαβασιλείου μεταξύ άλλων δήλωσε: «Για πρώτη φορά δομήσαμε μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν η πρώτη ελληνική Περιφέρεια που πέρασε στην ψηφιακή εποχή εναρμονιζόμενη με τις σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ. Μεταφέραμε μεγάλο βάρος στη διαδικτυακή μας παρουσία αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής. Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση σε ποιοτικά δημοσιογραφικά ταξίδια και ταξίδια μπλόγκερς με μεγάλη επιρροή, τα οποία είχαν σαν αποτέλεσμα πλήθος δημοσιευμάτων και αναφορών για τα νησιά μας, σε ιδιαίτερα δημοφιλή έντυπα, blogs και websites».

Ανάμεσα στις ενέργειες αυτές είναι η διαμόρφωση μιας δημιουργικής «ομπρέλας» επικοινωνίας με τίτλο «AegeanIslands.Like No Other», η οποία περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλα το σχεδιασμό περισσότερων από 160 δημιουργικών εφαρμογών, online διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (facebook, twitter, instagram), αλλά και την υλοποίηση ενεργειών προώθησης μέσα από το Discovergreece.com, την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece και την υλοποίηση πλάνου δημοσιογραφικών και blogger αποστολών.

Όσον αφορά τους στόχους για το 2017, αυτοί είναι η προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με τις διοργανώσεις που έχουν ήδη ξεκινήσει στη Ρόδο, όπως σημαντικά αθλητικά events και μεγάλες πολιτιστικές εκδηλώσεις να βοηθούν, όπως τόνισε η αντιπεριφερειάρχης, στην επίτευξη αυτών των στόχων, ενώ γίνονται προσπάθειες για την πραγματοποίηση τέτοιων μεγάλων αθλητικών και πολιτιστικών δράσεων και σε άλλα νησιά.

Σε ό,τι αφορά τον τρίτο σημαντικό στόχο για το 2017 που είναι το άνοιγμα των νέων αγορών, έχει ήδη οριστικοποιηθεί η απευθείας αεροπορική σύνδεση της Ρόδου με την Ιορδανία, ενώ το επόμενο στοίχημα είναι η προσέλκυση τουριστών από την πολλά υποσχόμενη αγορά του Ιράν.

Τέλος, η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου πρόκειται να πάρει μέρος σε 12 τουριστικές εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ θα πάρει μέρος και σε τρία workshops σε χώρες της Μέσης Ανατολής και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

 

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο στο dimokratiki.gr