Η Περιφέρεια Αττικής προωθεί μια δέσμη ελκυστικών ταξιδιωτικών προϊόντων στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά, καθώς εκπροσωπεί μια από τις πιο προικισμένες από πλευράς φυσικού και πολιτισμικού πλούτου περιοχές της Μεσογείου. Για το σκοπό αυτό έχει ήδη δημιουργήσει και παρουσιάσει τη νέα τουριστική της ταυτότητα στο ελληνικό κοινό.
Σε συνέχεια των συνεργατικών σχέσεων που έχουν καλλιεργηθεί με τους Δήμους της Αττικής, δημιουργήθηκαν από την Περιφέρεια Αττικής επικοινωνιακά εργαλεία για τις δράσεις τουριστικής προβολής τα οποία παραδίδονται στους άμεσα ενδιαφερόμενους, κατά την έναρξη του έτους για την εξυπηρέτηση των σκοπών τουριστικής προβολής τους.
Με επιστολή της Εντεταλμένης Περιφερειακής Σύμβουλου για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Ελένης Δημοπούλου προς τους 66 Δήμους της Περιφέρειας Αττικής, απεστάλη ενημέρωση για το νέο τουριστικό λογότυπο της Αττικής, συνοδευόμενο από αρχείο με τις κατευθύνσεις της ορθής χρήσης του (brand manual). Το νέο τουριστικό λογότυπο μπορεί να προσαρμοστεί αναλόγως από τους Δήμους -τουριστικούς προορισμούς- ώστε να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα στην έντυπη και ψηφιακή επικοινωνία τους στη διεθνή και την ελληνική τουριστική αγορά.
Οι λιγότερο γνωστοί προορισμοί, χρησιμοποιώντας το νέο τουριστικό λογότυπο, σε εφαρμογή του «umbrella branding», ενδυναμώνουν την παρουσία τους στη διεθνή αγορά και καθιερώνονται ως τα νέα ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα του γεωγραφικού χαρτοφυλακίου της Αττικής, πλάι στα πλέον αναγνωρίσιμα διεθνώς ονόματα κύριων τουριστικών προορισμών, όπως η «Αθήνα». Επιτυγχάνεται έτσι η αποτελεσματικότερη προβολή της Αττικής ως προορισμός διακοπών μικρής διάρκειας «short break», κατ’ επέκταση του τουρισμού πόλεως «city break», που κυριαρχούσε ως τάση στην αγορά κατά τα προηγούμενα έτη.
H Περιφέρεια Αττικής προγραμματίζει επίσης, μια σειρά άμεσων ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) που σύντομα θα ανακοινωθούν αναλυτικά και θα υλοποιηθούν εντός του έτους 2018, με βάση ένα διακριτό digital marketing plan.
Ο προγραμματισμός της Διεύθυνσης Τουρισμού για το τρέχον έτος, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, συνεργασία με Δήμους, αλλά και άλλους συλλογικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στην τουριστική αγορά για την από κοινού συμμετοχή τους, ως οι επιλεγμένοι ανά περίπτωση, φιλοξενούμενοι συνεκθέτες στο περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής, κατά την παρουσία της σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού.
- ITB, Βερολίνο (07 – 11/03/2018), με έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, κυρίως στον πολιτιστικό και στο θαλάσσιο τουρισμό.
- ΜΙΤΤ, Μόσχα (13 – 15/03/2018), με έμφαση στον αθλητικό, συνεδριακό και στον εκπαιδευτικό τουρισμό.
- Arabian Travel Market, Ντουμπάι (22 – 25/04/2018), με έμφαση στον τουρισμό πολυτελείας και στο θαλάσσιο τουρισμό.
- East Med Yacht Show, Μαρίνα Ζέας (04 – 06/05/2018), με έμφαση στο θαλάσσιο τουρισμό.
- IFTM (International French Travel Market) – TopResa, Παρίσι (25 – 28/09/2018), με έμφαση στο συνεδριακό και γαστρονομικό τουρισμό.
- WTM, Λονδίνο (05 – 07/11/2018), με έμφαση στον πολιτιστικό, γαστρονομικό, θαλάσσιο τουρισμό όπως και στον τουρισμό πολυτελείας.
- Philoxenia, Θεσσαλονίκη (15 – 18/11/2018), με έμφαση στον εσωτερικό τουρισμό.
Κατά τη διάρκεια του έτους, θα υλοποιηθούν επίσης, δύο σημαντικές περιοδείες (roadshows) σε επιλεγμένες αγορές στόχους, καθώς και δύο εξειδικευμένες παρουσιάσεις (workshops), που θα περιλαμβάνουν στοχευμένες ενέργειες παρουσιάσεων, όλων των δυνατοτήτων του τουριστικού προορισμού της Αττικής, σε τουριστικούς επαγγελματίες και δημοσιογράφους.
Επιπροσθέτως, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους 2018, προγραμματίζεται η φιλοξενία μεγάλου αριθμού τουριστικών επαγγελματιών και δημοσιογράφων, σύμφωνα με την προβαλλόμενη κάθε φορά θεματική ενότητα του τουριστικού χαρτοφυλακίου της Αττικής.
