Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024

Πέντε τρόποι που η τεχνολογία βοηθά τους ξενοδόχους να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα

 

Η μετά τον COVID ανάκαμψη θα σηματοδοτηθεί από διαρθρωτικές αλλαγές για τις οποίες οι ξενοδόχοι θα πρέπει να βρουν μια λύση.

Αυτές οι αλλαγές θα βασίζονται όχι μόνο στον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η ταξιδιωτική ζήτηση – για παράδειγμα επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια αναψυχής, καθώς και εσωτερικά και διεθνή ταξίδια, τα οποία αναμένεται να αυξηθούν με ιλιγγιώδη ταχύτητα – αλλά ταυτόχρονα αλλάζοντας και τις προσδοκίες των επισκεπτών.

Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να διαθέτουν υψηλότερες προδιαγραφές απ’ ότι στο παρελθόν.

Οι επισκέπτες επιθυμούν να διασφαλίσουν την απόλυτη ασφάλεια τους. Αυτό που εναπόκειται στους ξενοδόχους είναι να διαχειριστούν την κατάσταση επαρκώς ώστε να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών και να τους εμπιστευθούν μελλοντικά.

Για να μην περιπλεχθούν τα πράγματα, οι ξενοδόχοι πρέπει να βρουν τη χρυσή τομή ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που θα θέτουν οι πιθανές νέες κυβερνητικές αποφάσεις, οι οποίες θα είναι διαφορετικές σε ολόκληρο τον κόσμο και θα αλλάζουν συνεχώς καθώς η πανδημία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ας πάρουμε για παράδειγμα το Ηνωμένο Βασίλειο. Μέσα σε μια νύχτα επανάφερε την καραντίνα των δύο εβδομάδων για τους ταξιδιώτες που επέστρεφαν από την Ισπανία και αυτό οδήγησε ευλόγως σε εκτεταμένες ακυρώσεις ταξιδιών.

Ο COVID-19 θα συνεχίσει να θέτει πολύπλοκες προκλήσεις στους ξενοδόχους. Όμως, η κατανόηση αυτών των νέων προκλήσεων δεν διευκολύνει τους ξενοδόχους αν δεν διαθέτουν τα εργαλεία για να αντιδράσουν ανάλογα.

Η τεχνολογία είναι ο πιο στενός σύμμαχος του ξενοδόχου για την αντιμετώπιση της νέας και ποικίλης ταξιδιωτικής ζήτησης. Όχι μόνο μπορεί να βοηθήσει τους ξενοδόχους να βελτιστοποιήσουν την αποδοτικότητα και να μειώσουν το κόστος, αλλά μπορεί να τους κάνει περισσότερο ευέλικτους και πιο αποδοτικούς.

 

 

Ακολουθούν πέντε τρόποι με τους οποίους η τεχνολογία και ο αυτοματισμός μπορούν να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να βρεθούν στο προσκήνιο σε δύσκολες περιόδους.

 

Διαχειριστείτε τις απαιτήσεις που αφορούν την υγεία των επισκεπτών σας

Διαφορετικές πολιτείες, περιοχές και χώρες θα εφαρμόζουν διαφορετικές πολιτικές και πρωτόκολλα για τη διαδικασία ενημέρωσης των επισκεπτών για την υγεία εξαιτίας των περιλαμβανομένων σταδίων ανάρρωσης. Η εξέλιξη στην αυτοματοποίηση κρατήσεων ίσως είναι ο μοναδικός τρόπος να ανταπεξέλθουν στα συνεχώς μεταβαλλόμενα σενάρια. Αυτά θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση της ιχνηλάτησης των επαφών, τις κλιμακωτές ώρες άφιξης και αναχώρησης, το πιστοποιητικό υγείας και την κοινωνική απόσταση.

Μειώστε το κόστος χωρίς συμβιβασμούς στην εξυπηρέτηση

Η εύρεση της χρυσής τομής μεταξύ του κόστους και της εξυπηρέτησης είναι ένα από τα μεγαλύτερα αινίγματα  που απασχολούν τον ξενοδοχειακό κλάδο. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να βοηθήσει τους ξενοδόχους να υπολογίσουν το συνολικό κόστος διανομής ανά τμήμα και συνεργάτη, βοηθώντας τους να λάβουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τις πιο κερδοφόρες υπηρεσίες και πηγές κρατήσεων  – καθώς και να δημιουργήσουν ένα πιο βιώσιμο και εξελίξιμο επιχειρηματικό μοντέλο.

Δημιουργήστε επιπλέον πηγές εσόδων

Τα νέα ψηφιακά εργαλεία για τη διανομή συνεργασιών και την αύξηση των ευκαιριών στις πωλήσεις μπορούν να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να αυξήσουν άμεσα πρόσθετες πηγές εσόδων. Για παράδειγμα, οι ξενοδόχοι ενδέχεται να αξιοποιήσουν δυναμικά πακέτα βελτιστοποίησης κόστους για να προσφέρουν επιλογές νωρίτερου check-in και καθυστέρησης του check-out, ευέλικτες πολιτικές εγγύησης και ακύρωσης καθώς και βελτιωμένες προσφορές για τους συχνούς πελάτες.

Αυξήστε τα έσοδα με εξατομίκευση και δυναμική τιμολόγηση

Το να θέτετε τους επισκέπτες σε έλεγχο και το να δημιουργείτε συχνές online συνομιλίες μαζί τους, όχι μόνο θα δημιουργήσει επιπλέον εμπιστοσύνη, αλλά θα αυξήσει την ταχύτητα της ανάκαμψης και θα συμβάλει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς για τα ξενοδοχεία.

Διαχειριστείτε τον κίνδυνο κατά την ανάκαμψη

Καθώς τα αεροπορικά ταξίδια ξαναρχίζουν σταδιακά, η διαχείριση του κινδύνου μιας άλλης εστίας COVID-19 παραμένει πάντα παρούσα για τους ξενοδόχους. Η τεχνολογία που υποστηρίζει την επέκταση και την ψηφιοποίηση της διανομής σε όλα τα βασικά τμήματα και σημεία πώλησης, μπορεί να βελτιστοποιήσει την προσπάθεια όταν οι αγορές και η ταξιδιωτική ζήτηση αυξάνονται και να παραμείνει ανταγωνιστική, ακόμη και όταν επιδεινωθεί η κατάσταση ξανά.

Οι ξενοδόχοι που αναγνωρίζουν τις προκλήσεις και αγαπούν την καινοτομία σε αυτούς τους τομείς, όχι μόνο θα είναι προετοιμασμένοι για τις επόμενες εβδομάδες και μήνες, αλλά θα έχουν μια μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Υιοθετώντας τις πρακτικές αυτές άμεσα, οι ξενοδόχοι θα βελτιστοποιήσουν την υπηρεσία τους, θα χτίσουν την αξιοπιστία τους και τελικά θα δημιουργήσουν μια βάση δεδομένων με πιστούς πελάτες που θα τους χρησιμεύσει μετά τις ημέρες της πανδημίας.

Η εμπειρία που προσφέρει το ξενοδοχείο θα αλλάξει αναμφισβήτητα ως αποτέλεσμα του COVID-19, αλλά η επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό αποτελεί ένα θετικό βήμα για την επιχείρηση που θα τη μεταφέρει σε μια νέα εποχή υψηλών υπηρεσιών.

 

Πηγή: https://insights.ehotelier.com/


Σημείωση: Το παραπάνω άρθρο αναρτήθηκε στο site της EyeWide Digital Marketing Agency.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post