Σύμφωνα με έκθεση της PwC για την αφοσίωση των καταναλωτών σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, «τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι ταξιδιώτες αναψυχής αναφέρουν ότι η ποιότητα του δωματίου είναι ο νούμερο 1 λόγος επιλογής ενός ξενοδοχείου».
Οι πελάτες δεν αναζητούν απλώς ένα κρεβάτι ξενοδοχείου για να κοιμηθούν, αλλά θέλουν να απολαύσουν τη διαμονή τους σε εγκαταστάσεις που προσφέρουν υψηλής ποιότητας παροχές. Θέλουν να νιώσουν ότι τους κακομαθαίνετε.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε εύκολα να κάνετε τις παροχές δωματίου που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους επισκέπτες από απλές, απλά υπέροχες…