Ολοκληρώθηκε ο νέος κύκλος των δεωρεάν εκπαιδευτικών σεμιναρίων (webinars) από το Επιμελητήριο Χαλκιδικής.
Το τελευταίο, από τον κύκλο των διαδικτυακών σεμιναρίων, που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής σε συνεργασία με το ΚΕΠΑ – Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης και τo Hellenic Design Centre, είχε τίτλο: «Γαστρονομικός τουρισμός και τοπικά προϊόντα», με εισηγητή το δημοσιογράφο γαστρονομίας, Γιάννη Παπαδημητρίου του περιοδικού «Γαστρονόμος» της εφημερίδας «Η Καθημερινή της Κυριακής».
Παρουσιάζοντας, την αναφορά στην ελιά Χαλκιδικής, στην ταινία «ο Λύκος της Wall Street», ως το καλύτερο branding ever για τη Χαλκιδική, έκανε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση, επισημαίνοντας τις αλλαγές, που έχουν επέλθει στον τουρισμό, στη μετα-covid εποχή.
Οι ταξιδιώτες αναζητούν, εμπειρίες, να ζήσουν σαν ντόπιοι, αλλά και να ανακαλύψουν την αξία του τόπου μέσα από τα προϊόντα και τη γαστρονομία.
Επιπλέον, μέσα στο Νοέμβριο πραγματοποιήθηκαν τα παρακάτω webinars:
– «Πώς να αναπτύσσετε νέες Επιχειρηματικές & επαγγελματικές δραστηριότητες αξιοποιώντας τη μεθοδολογία Design Thinking».
Εισηγητές: Οικονόμου Πόπη (Σύμβουλος ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού / Σχεδιασμός & Υλοποίηση Ευρωπαϊκών έργων στο ΚΕΠΑ) & Ροβάτσος Νικόλαος (Service Designer στο Hellenic Design Centre).
– «Business Food αγροτικών προϊόντων», τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023 και ώρες 18:00 – 20:00
Εισηγητής: Ρεμούνδος Πάνος (Project Manager AgroDeisgn Cluster / Πολιτικός Επιστήμονας)
– «Ταξιδιωτική εμπειρία πελατών και παροχή εξατομικευμένων μοναδικών εμπειριών, προτάσεις. Personalized Guest Experience».
Εισηγητές: Οικονόμου Πόπη & Ροβάτσος Νικόλαος
– «Διαχείριση επιχειρηματικών κινδύνων και τρόποι αντιμετώπισής τους».
Εισηγητής: Αγγέλου Γιάννης (Φωτογράφος, Κινηματογραφιστής, Εκπαιδευτής Ελεύθερος Επαγγελματίας)
Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής θα συνεχίσει να επενδύει στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των μελών του μέσα από την εκπαίδευση, αλλά και από δράσεις που στοχεύουν στην οικονομική ανάπτυξη και την εξωστρέφεια.