Μεγάλη απήχηση έχει στο διεθνές κοινό η νέα διαδικτυακή καμπάνια προβολής της Ρόδου, η οποία προτρέπει τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να μεταφέρουν τα συναισθήματά τους για το νησί.
Η πρωτότυπη «Hashtag Campaign» της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, η οποία σχεδιάστηκε από την Dingo Marketing Team, περιλαμβάνει διαφημιστικά βίντεο από εμπειρίες επισκεπτών τα οποία προβάλλονται στο website whatiloveaboutrhodes.gr και στα κοινωνικά δίκτυα (Youtube, Instagram, Facebook κ.λπ).
Οι χρήστες καλούνται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά τους δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes και #Rhodes, αναφέροντας τι τους αρέσει στη Ρόδο (what I love about Rhodes).
Ύστερα από έρευνες και μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν από την Dingo, επιλέχθηκαν οι αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας, της Σουηδίας και του Ισραήλ στις οποίες στοχεύει η καμπάνια.
Μέσα σε μία μόλις εβδομάδα η απήχηση των βίντεο και του υλικού της καμπάνιας ξεπέρασε τις 250.000.
Σημειώνεται ότι το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται μόλις στα 13.000 ευρώ και ο ανάδοχος προέκυψε έπειτα από σχετικό διαγωνισμό.
Η εκστρατεία θα διαρκέσει συνολικά πέντε μήνες με την προοπτική να συνεχισθεί.
«Θέλοντας να ξεφύγουμε από τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης και παρουσίασης εξιδανικευμένων τοπίων, επιλέξαμε μία καθ’ όλα πρωτότυπη καμπάνια η οποία εστιάζει στην αυθεντικότητα. Επιλέξαμε να μιλήσουν για τη Ρόδο οι αφοσιωμένοι επισκέπτες του νησιού και να πουν τι σημαίνει γι’ αυτούς ο προορισμός. Από την πρώτη στιγμή δεχθήκαμε μεγάλη αγάπη και ανταπόκριση. Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε μία καμπάνια με πραγματικές ιστορίες ανθρώπων. Στηρίζεται εν ολίγοις στο storytelling, καθώς αφήνουμε τους ίδιους τους επισκέπτες της Ρόδου να μιλήσουν για το νησί. Πρόκειται για μία καμπάνια με ψυχή, που δεν είναι στημένη, που μιλάει απευθείας στην καρδιά των επαναλαμβανόμενων και των εν δυνάμει επισκεπτών», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Ρόδου, Κώστας Ταρασλιάς.
Πηγή: www.dimokratiki.gr

