Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025

Λάρισα: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου

larissa

 

Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και τη φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση τουριστών και επενδυτών.

Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση.

Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο.

Το «2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου», που οργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων, φιλοδοξεί να συνεχίσει την προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα από 31/03 – 02/04/2017, στο Μύλο του Παππά και στο Δημοτικό Θέατρο ΟΥΗΛ.

Κεντρικοί θεματικοί άξονες του συνεδρίου

  • Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
  • Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
  • Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
  • Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
  • Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
  • Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
  • Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
  • Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
  • Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία
  • Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
  • Τοπίο και ταυτότητα
  • Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων

 

Δείτε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο