Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025

Κάρπαθος: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2023

Πριν από λίγες ημέρες εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο της Καρπάθου το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του νησιού για το 2023.

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου περιλαμβάνει:

1. Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό και στην Ελλάδα

Ακολουθεί ενδεικτικό πλάνο εκθέσεων:

Salon des Vacances (Βρυξέλλες)
ΙΜΤΜ (Τελ Αβίβ) 14 – 15/02
BIT (Μιλάνο) 12 – 14/02
Travel – Utazas Budapest 23 – 26/02
Ferrie for Alle (Χέρνινγκ) 24 – 26/02
ITB (Βερολίνο) 7 – 09/03
FERIENMESSE WIEN (Βιέννη) 16 – 19/03
ΒΜΤ (Νάπολη) 16 – 18/03
ΤΑΞΙΔΙ (Λευκωσία) Tέλος Απριλίου – αρχές Μαΐου
TTG Travel Experience (Ρίμινι) 11 – 13/10
WTM (Λονδίνο) 6 – 8/11
Philoxenia Θεσσαλονίκη – Νοέμβριος
Athens International Tourism Expo

 

 

2. Δημιουργία φωτογραφικού υλικού και παραγωγή βίντεο

3. Ανάπτυξη και Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media). Διαχείριση των ήδη ενεργοποιημένων λογαριασμών κοινωνικών δικτύων Facebook, Instagram και Youtube και δημιουργία των κοινωνικών λογαριασμών Twitter και Pinterest.

4. Συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ στην Αθήνα

5. Στοχευμένες δράσεις προώθησης Προωθητική δράση σε αγορά ενδιαφέροντος του εσωτερικού ή/και του εξωτερικού, μέσω προβολής σε υπαίθρια ή εξωτερικά μέσα και κεντρικούς χώρους, πχ, πολυχώροι, σταθμοί του Μετρό, εμπορικά κέντρα.

6. Διαφήμιση σε διεθνή και εγχώρια τουριστικά έντυπα, τηλεοπτικά μέσα, ραδιόφωνο, ιστοσελίδες

7. Συνεργασία με tour operator σε επίπεδο διαφήμισης

8. Δημιουργία αυτοτελούς τουριστικής ιστοσελίδας

9. Παρουσιάσεις του προορισμού – ενέργειες δημοσίων σχέσεων, φυσικές (παρουσιάσεις, roadshows, workshops κλπ) ή ψηφιακές (webinars, διαδικτυακές παρουσιάσεις κλπ).

10. Ταξίδια εξοικείωσης με δημοσιογράφους ή/και επαγγελματίες ή/και bloggers.

11. Σεμινάρια στους επαγγελματίες του τουρισμού με στόχο την αποδοτικότερη λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων.

12. Δημιουργία πολυθεματικού φεστιβάλ δραστηριοτήτων και παράδοσης.

13. Βελτίωση ή δημιουργία νέων τουριστικών «προϊόντων» σχετικά με ειδικές μορφές τουρισμού.

14. Συνεργασία με εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ που εδρεύει στο εξωτερικό.