
Oκτώ συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της HotelBrain στη Σαντορίνη (Kirini Suites & Spa, Chromata Up Style Hotel, San Antonio, On The Rocks, Cosmopolitan Suites, Gold Suites, Aressana Spa Hotel & Suites και Amber Light Villas), σε συνεργασία με την Intimissimi του ομίλου Calzedonia, υποδέχθηκαν για τρεις ημέρες (22 – 24/04) 17 διεθνείς fashion bloggers, οι οποίες φωτογραφήθηκαν για τις ανάγκες της παγκόσμιας social media καμπάνιας, με φόντο την Καλντέρα.
Η δράση υπό την «ομπρέλα» του hashtag #intimissimiLovesSantorini συγκέντρωσε περισσότερες από 450 αναρτήσεις και 6.675.000 likes, με μέσο όρο τα 15.000 ανά ανάρτηση.
Τα παραπάνω στοιχεία που προκύπτουν μόνο μέσα από το Instagram, αναμένεται να αυξηθούν πολύ, καθώς θα προστεθούν οι αντίστοιχες αναρτήσεις στο facebook και στο youtube, αλλά και τα δημοσιεύματα στα ιστολόγια των bloggers.
