Την ίδρυση της νέας της αεροπορικής εταιρείας με το όνομα “Joon”, ανακοίνωσε η Air France, η οποία δεν θα είναι χαμηλού κόστους (low-cost) και θα ξεκινήσει πτήσεις μεσαίων αποστάσεων από το Παρίσι το Φθινόπωρο, ενώ θα ακολουθήσουν και πτήσεις μεγάλων αποστάσεων από το καλοκαίρι του 2018.
Στόχος της θα αποτελεί το νεανικό κοινό, εργαζόμενοι 18 – 35 χρονών, με ενδιαφέρον στην ψηφιακή τεχνολογία και θα προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες, όπως αυτά της Air France. Χρώμα της θα είναι το μπλε ελεκτρίκ που συμβολίζει το δυναμικό χαρακτήρα της εταιρείας τον ουρανό, το διάστημα και το ταξίδι, με τις στολές των συνοδών να χαρακτηρίζονται από απλότητα και κομψότητα.
«Με την Joon δημιουργήσαμε ένα νεανικό brand που πρόκειται να δώσει στον Όμιλο μια νέα ώθηση. Σχεδιασμένη για τους millennial πελάτες μας, θα προσφέρει κάτι περισσότερο από μια πτήση και έναν ναύλο, πρόκειται να προσφέρει μια παγκόσμια ταξιδιωτική εμπειρία. Θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε περαιτέρω ενημέρωση το Σεπτέμβριο, με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τους προορισμούς και το εύρος των ναύλων» δήλωσε η Dominique Wood, εκτελεστική αντιπρόεδρος Brand & Επικοινωνίας της Air France.
Πηγές: www.airnews.gr, www.newmoney.gr, www.airfrance.fr
