Το GoTürkiye, η επίσημη παγκόσμια τουριστική πύλη της Τουρκίας, αποτελεί σήμερα έναν από τους πιο δημοφιλείς επίσημους τουριστικούς λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με συνολικά 20,8 εκατομμύρια ακόλουθους σε οκτώ μεγάλες πλατφόρμες.
Ηγετική θέση στο YouTube και το TikTok
Το GoTürkiye εξελίχθηκε γρήγορα σε μία από τις πιο επιτυχημένες πλατφόρμες στον κόσμο, παρουσιάζοντας με μοναδικό τρόπο τον πολιτισμό και τους τουριστικούς θησαυρούς της χώρας, όλα κάτω από την ίδια ψηφιακή στέγη.
Οι λογαριασμοί της πλατφόρμας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν επίσης τις εντυπώσεις των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο με το οπτικά εντυπωσιακό, αφηγηματικό περιεχόμενό τους.
Στο YouTube, το GoTürkiye προσφέρει εντυπωσιακές παραγωγές που παρουσιάζουν τους προορισμούς και τις εμπειρίες που προσφέρει η χώρα σε ένα παγκόσμιο κοινό.
Από πρωτότυπες μίνι σειρές όπως το «Antalya Gambit» και το «İstanbul My Love» μέχρι δημιουργικά format όπως το «Be Our Guest», στο οποίο διάφοροι influencers εξερευνούν διαφορετικές πόλεις της Τουρκίας, το κανάλι συνδυάζει κινηματογραφικές εικόνες με συναρπαστική αφήγηση, δημιουργώντας περιεχόμενο που ενημερώνει και εμπνέει.
Η ανάπτυξη του καναλιού είναι εντυπωσιακή, με τους συνδρομητές να αυξάνονται κατά 146%, από 2,1 εκατομμύρια σε 5,2 εκατομμύρια.
Επίσης, έφτασε τα 763 εκατομμύρια προβολές τους πρώτους έξι μήνες του 2025, σημειώνοντας αύξηση 55%, ενώ οι αλληλεπιδράσεις αυξήθηκαν κατά 123%, από 54,9 εκατομμύρια σε 122,6 εκατομμύρια.
Αυτά τα νούμερα κατέστησαν το GoTürkiye τον πιο επιδραστικό λογαριασμό προαγωγής του εθνικού τουρισμού στο YouTube.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά πρότζεκτ, το Sight & Sound Sessions (Συνεδρίες θεάματος & ήχου), έχει ενισχύσει περαιτέρω την παγκόσμια απήχησή του, συγκεντρώνοντας 15,5 εκατομμύρια προβολές και 1,7 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης στο YouTube.
Στις συνεδρίες αυτού του πρότζεκτ, παγκοσμίου φήμης καλλιτέχνες στο χώρο της μουσικής, όπως οι Andrea Vanzo, Einmusik, Sébastien Léger, Oliver Koletzki, Kadebostany, Chris Luno, Sezer Uysal, Korolova και η Miss Monique, παρουσιάζουν συναρπαστικές ζωντανές παραστάσεις στις πιο εμβληματικές τοποθεσίες της Τουρκίας, όπως το Παμούκαλε (Pamukkale), η Ακιάκα (Akyaka), η λίμνη Τουζ (Tuz), το Αρτβίν (Artvin), η αρχαία πόλη Σίδη και το Μπολού.
Το περιεχόμενο του GoTürkiye στο TikTok, σχεδιασμένο για το γρήγορο και συναρπαστικό format της πλατφόρμας, περιλαμβάνει από εντυπωσιακές λήψεις τιρκουάζ ακτών και αρχαίων πόλεων με drone έως διασκεδαστικά βίντεο που αξιοποιούν τις viral τάσεις.
Οι ακόλουθοι του λογαριασμού αυξήθηκαν κατά 34%, φτάνοντας τα 4,63 εκατομμύρια, ενώ οι προβολές αυξήθηκαν κατά 53% φτάνοντας τα 1,4 δισεκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο του 2025 σε σύγκριση με την περσινή χρονιά. Αυτή η εκρηκτική αύξηση εδραίωσε το GoTürkiye ως τον κορυφαίο λογαριασμό προώθησης του εθνικού τουρισμού στο TikTok.
Επιτυχία στο Instagram
Ο λογαριασμός GoTürkiye στο Instagram παρουσιάζει τις ποικίλες εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στην Τουρκία μέσω διάφορων αναρτήσεων, προσκαλώντας τους χρήστες να εξερευνήσουν τη χώρα.
Τα reels αποτυπώνουν το ρυθμό της χώρας σε λιγότερο από ένα λεπτό, παρουσιάζοντας διαχρονικές τουρκικές συνταγές, εκπληκτικές λήψεις και πολλά άλλα είδη δημιουργικού περιεχομένου που μεταφέρουν τους ακόλουθους σε θεματικά ταξίδια.
Οι προβολές, που ανήλθαν στα 538 εκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο του 2024, αυξήθηκαν κατακόρυφα στα 812 εκατομμύρια στην ίδια περίοδο το 2025, σημειώνοντας αύξηση ίση με 51%.
Κατά την ίδια περίοδο, οι αλληλεπιδράσεις αυξήθηκαν κατά 127% φτάνοντας τα 141 εκατομμύρια. Οι ακόλουθοι αυξήθηκαν επίσης από 3,2 εκατομμύρια στα 3,7 εκατομμύρια, μια αύξηση της τάξης του 15%.
Με αυτά τα νούμερα, το GoTürkiye βρέθηκε στη δεύτερη θέση στους ανά χώρα προωθητικούς λογαριασμούς παγκοσμίως στο Instagram.
Ωστόσο, ο αντίκτυπος του GoTürkiye δεν εξαντλείται σε δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το YouTube, το TikTok και το Instagram: Το GoTürkiye γνωρίζει τεράστια επιτυχία και στο Facebook, στο X (Twitter), στο WhatsApp, στο Douyin (Κίνα) και στο VKontakte (Ρωσία).
                        
