Η Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου κανονίζει κάθε χρόνο μια γιορτή και κερνάει τα μέλη της, με σκοπό να γιορτάσει το κλείσιμο της σεζόν, που άλλωστε σηματοδοτεί την προετοιμασία για την επόμενη.
Η φετινή εκδήλωση είχε μια πολύ συγκεκριμένη θεματική: Το πως τα τοπικά προϊόντα και ειδικά οι γεύσεις διαμορφώνουν το brand της Σκιάθου και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του τουριστικού της προϊόντος.
Αυτό υποστηρίχτηκε στη πράξη από το μοναδικό οινοποιείο του νησιού, το οινοποιείο του Παρίσση. Οι ξενοδόχοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία του wine tasting που προσφέρεται στο οινοποιείο μέσα από τη καθοδήγηση της Μαρίας Κουτσερή.
Μια εμπειρία που οφείλουν να την προτείνουν στους πελάτες τους. Μάλιστα, μετά το τέλος της εκδήλωσης, μπορούσαν να πάρουν μαζί τους ως αναμνηστικά της ημέρας, τα ποτήρια του κρασιού τα οποία χρησιμοποίησαν και φέρουν τα λογότυπα της Ένωσης και του οινοποιείου.
Το δικό της στίγμα για το πως τα τοπικά προϊόντα και οι γεύσεις διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν του νησιού έδωσε και η διατροφολόγος Σταματίνα Χοντρονικολή που με συγκεκριμένα παραδείγματα πρότεινε στους ξενοδόχους να εντάξουν στοιχεία της Σκιάθου στα μενού τους και να προσφέρουν ακόμα πιο αξιομνημόνευτες εμπειρίες στους επισκέπτες που φιλοξενούν.
Στο χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος της Ένωσης Άκης Τσαρούχης, παρουσίασε στοιχεία για τις φετινές επιδόσεις του νησιού και ανέλυσε το πόσο σημαντικά είναι τα μικρά καθημερινά πράγματα που βιώνουν οι επισκέπτες του νησιού στη διαμόρφωση της άποψης που αποκτούν για τον τόπο και κατά συνέπεια στη διαμόρφωση του brand.
Εξήγησε, το πως το brand είναι βασικός πυλώνας διασφάλισης της σωστής και βιώσιμης τουριστικής πορείας του νησιού στο διηνεκές και το πόσο σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν οι γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύτηκαν οι νικητές του διαγωνισμού της νεολαίας που έτρεξε και φέτος η Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη και τη πίστη στους νέους του νησιού που σε λίγο θα έχουν στα χέρια τους τις επιχειρήσεις τουρισμού του τόπου, αλλά και γενικότερα τη διαχείριση της πορείας του τουρισμού.
Είναι σημαντικό από νωρίς να προβληματίζονται δημιουργικά και να μάθουν να σκέφτονται καινοτόμα και ρεαλιστικά. Μάλιστα η Ένωση, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας που έχει με το BCA College, αναζητά υποψηφίους από το νησί για να τους στείλει να σπουδάσουν τουριστικά.
Οι φετινοί νικητές που παρέλαβαν τα ολοκαίνουρια iPad τους είναι οι εξής:
Κατηγορία Ιδέα για νέες εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νησί: Δημήτρης Μιτζέλος, ηλικία 23, «Πρόγραμμα Blue Wellness».
Κατηγορία Ιδέα για αποτελεσματική προώθηση του νησιού: Σοφία Πασχάλη, ηλικία 21, «Πρωτοβουλία My Secret Skiathos».
Κατηγορία Ιδέα για επιμήκυνση της σεζόν: Κυρατσούλα Πασχάλη, ηλικία 24, «Πρόγραμμα Skiathos 270».
Η Ένωση βράβευσε και δύο ακόμα ιδέες που θεώρησε ιδιαίτερα καλές με ένα Apple Watch θέλοντας να παρακινήσει ακόμα περισσότερους νέους να συμμετέχουν στην επόμενη έκδοση του διαγωνισμού:
Κατηγορία Ιδέα για νέες εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νησί: Αμαλία Βλασσοπούλου, ηλικία 21, «Η μελέτη της φύσης ως οδηγός».
Κατηγορία Ιδέα για αποτελεσματική προώθηση του νησιού: Δημήτρης Παπαχαραλάμπους, ηλικία 17, «Ζήσε το νησί πριν ακόμα φτάσεις».
Η Elpedison, χορηγός της Ένωσης επίσης παρευρέθηκε στην εκδήλωση, θύμισε ότι για μια ακόμα φορά βρίσκεται δίπλα στην Ένωση και τα μέλη της και μοίρασε δώρα στους ξενοδόχους.
Μια ξεχωριστή νότα στην εκδήλωση έδωσε το Don Julio Paloma Bar που ταξίδεψε μέχρι το νησί για να σερβίρει μοναδικά cocktail στους ξενοδόχους.
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου θα ήθελε να ευχαριστήσει το ξενοδοχείο Alkyon, τους ιδιοκτήτες καθώς και το διευθυντή του κ. Καλατζή για τη μοναδική -για μια ακόμα φορά- φιλοξενία, το οινοποιείο Παρίσση και την κα Κουτσερή για την εμπειρία γευσιγνωσίας που προσέφεραν, την κα Χοντρονικολή για την ανάλυση που παρουσίασε και τέλος το SkiathosLife για τη φωτογραφική κάλυψη της εκδήλωσης.