Τη χαρτογράφηση των υπηρεσιών και των προϊόντων που οι ταξιδιώτες αναζητούν από ξενοδοχεία και εστιατόρια στο μέλλον καταγράφει η έρευνα της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Ξενοδοχίας, Εστίασης και Αναψυχής (European trade association of hotels, restaurants and Cafés – HOTREC), της οποίας μέλος είναι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΞΕΕ).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η Ελλάδα ήρθε τρίτη στις κατηγορίες «Συνολική ποιότητα της τοπικής διατροφής» και «Ποικιλία τοπικών τροφίμων», καθώς συγκέντρωσε πολύ καλές κριτικές των τουριστών από όλο τον κόσμο.
Η έρευνα αποκαλύπτει παράλληλα τις τάσεις και τις ευκαιρίες που οι παράγοντες της φιλοξενίας πρέπει να λάβουν υπόψη για να βελτιστοποιήσουν την προσέλκυση και τη διατήρηση της πελατείας.
1. Ο Δείκτης Παγκόσμιας Ικανοποίησης TRAVELSAT © αξιολογεί την Ευρώπη ως ισχυρό ανταγωνιστή στην ικανοποίηση των προσδοκιών των διεθνών πελατών, με ανταγωνιστικές επιδόσεις μεταξύ των καταναλωτών από την Κίνα και την Ινδία ειδικότερα.
2. Η αυθεντικότητα, η ευελιξία και ένα γνήσια φιλικό προσωπικό συνιστούν τα βασικά χαρακτηριστικά του DNA ενός ξενοδοχείου, μαζί με ένα ασφαλές περιβάλλον που σέβεται την ιδιωτικότητα.
3. Οι επισκέπτες εκτιμούν τις εμπειρίες φιλοξενίας χωρίς προβλήματα και την αίσθηση σαν στο σπίτι… μακριά από το σπίτι, όπου μπορούν να φροντίσουν τον εαυτό τους, μαζί με υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή.
4. Εντυπωσίασέ με! Οι millenials αναζητούν μοναδικά ξενοδοχεία που ανταποκρίνονται στην έντονη επιθυμία τους για ανακάλυψη, με cool σχεδιασμό, ψηφιακές καινοτομίες και εξατομικευμένες εμπειρίες.
5. Ευρωπαϊκά εστιατόρια σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς αναδύονται στο προσκήνιο, ικανοποιώντας τους τουρίστες «foodie» και ξεπερνώντας τις προσδοκίες των επισκεπτών. Οι επισκέπτες περιμένουν από τα εστιατόρια να παρέχουν την απόλυτη αυθεντικότητα ενός προορισμού, αλλά και ασφαλείς τροφές.
Ο Πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. Γιώργος Τσακίρης επισημαίνει: «Η έρευνα περιέχει αισιόδοξα μηνύματα για το τουριστικό προϊόν της χώρας μας, που το χαρακτηρίζει αυθεντικότητα, ασφάλεια και φιλόξενη διάθεση, παίρνοντας μάλιστα πρώτες θέσεις στον τομέα της τοπικής γαστρονομίας».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη την έρευνα της HOTREC