Καθοριστικές για τη γενική εικόνα των διακοπών είναι οι πρώτες 24 ώρες, σύμφωνα με τους ταξιδιώτες, με το 46% να αναφέρουν ότι οι πρώτες ώρες καθορίζουν όλο το ταξίδι και το 36% να εκτιμά ότι οι πρώτες αυτές ώρες είτε θα φτιάξουν είτε θα χαλάσουν το σύνολο του ταξιδιού τους, σύμφωνα με έρευνα της Booking.com σε δείγμα 18.000 ταξιδιωτών από 25 χώρες από όλο τον κόσμο.
Όσον αφορά τα πρώτα πράγματα που κάνει ο σύγχρονος ταξιδιώτης τις πρώτες ώρες μετά την άφιξη στον προορισμό, πρώτα έρχονται τα πιο «παραδοσιακά» στοιχεία όπως το να βγάλουν τα πράγματα από τις αποσκευές (63%), να ανακαλύψουν το κατάλυμα (60%) και να αρχίσουν να σχεδιάζουν την επόμενη ημέρα (53%).
Τα επόμενα σχετίζονται με την τεχνολογία και είναι τα ακόλουθα:
– Γενική εικόνα από τα social media (27%, αλλά 37% για τις ηλικίες 18 – 34)
– Σύνδεση με το διαδίκτυο για εντοπισμό κριτικών από τοπικά εστιατόρια (26%)
– Room service (15%)
– Μουσική από το playlist των διακοπών (13%)
– Έλεγχος των email εργασίας (10%).
Οι φωτογραφίες για τα social media, ο έλεγχος των email εργασίας και το room service τείνουν να γίνονται πριν τα παραδοσιακά στοιχεία των διακοπών όπως το πρώτο παγωτό στις διακοπές και το μπάνιο στην πισίνα (το 47% απολαμβάνουν κάποιο γλυκό μέσα στην πρώτη ώρα και μόλις το 19% επισκέπτεται την πισίνα, έναντι 54% που τραβάει φωτογραφίες, 56% που ελέγχει email και 57% που παραγγέλνει room service, τις ίδιες ώρες).
Το πρώτο 24ωρο, οι απόλυτες προτεραιότητες αφορούν το κατάλυμα με δεύτερη την εξερεύνησή του (60%) και η δοκιμή του κρεβατιού (36%).
Μεγαλύτερη σημασία στην άνεση έχουν τα εξής:
– Το άνετο κρεβάτι (44%)
– Η θέα (39%)
– Το καλό πρωινό (35%)
– Το ευρύχωρο δωμάτιο (33%)
– Το ισχυρό σήμα Wi – Fi (32%).
Πηγή: www.protothema.gr