
Τις ευκαιρίες ανάπτυξης που μπορεί να προσφέρει η αξιοποίηση ακινήτων στην ακτογραμμή 70 χιλιομέτρων από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στο Ν. Φάληρο μέχρι το Σούνιο, τη λεγόμενη «Αθηναϊκή Ριβιέρα», φέρνει στην επιφάνεια η επικείμενη κατάθεση του νέου ειδικού χωροταξικού σχεδίου (ΕΣΧΑΔΑ) για τον Αστέρα Βουλιαγμένης στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), αλλά και οι διαπραγματεύσεις του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και του ομίλου Λάτση για την οριστικοποίηση της σύμβασης αξιοποίησης της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.
Στελέχη της αγοράς ακινήτων θεωρούν πως στην περίπτωση που η οικονομία βγει από το σημερινό «κύκλο αβεβαιότητας» θα αρχίσουν να κινούνται και οι επενδυτές που μελετούν εδώ και καιρό την περιοχή.
Εκτός από το ΤΑΙΠΕΔ, ρόλο στην τύχη του σχεδίου ανάπτυξης της «Αθηναϊκής Ριβιέρας», αν το επιτρέψει το γενικότερο επενδυτικό κλίμα, θα έχουν και άλλοι σημαντικοί ιδιοκτήτες ακινήτων, όπως η Εκκλησία που διαθέτει σημαντικά ακίνητα όπως 83 στρέμματα στη Βουλιαγμένη, έκταση που εφάπτεται του ξενοδοχειακού συγκροτήματος του Αστέρα Βουλιαγμένης και τα 1.200 στέμματα της Φασκομηλίας που εκτείνονται στην παραθαλάσσια περιοχή από τη λίμνη της Βουλιαγμένης έως τη Βάρκιζα.
Σημαντικό ρόλο θα έχει πλέον και η Περιφέρεια Αττικής, στην οποία μεταβιβάστηκε, με πρόσφατη κοινή υπουργική απόφαση, η αρμοδιότητα για την ανάπλαση του φαληρικού όρμου, έργου που «σέρνεται» εδώ και χρόνια.
Πηγή: www.euro2day.gr
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο του Φώτη Κόλλια στο euro2day.gr
