Την τιμητική τους είχαν η Ελλάδα και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) στη Στοκχόλμη, όπου πραγματοποιήθηκε στις 10 Νοεμβρίου, για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, η B2B εκδήλωση Travel News Market.
Ο θεσμός της «Τιμώμενης Χώρας» που καθιερώθηκε για πρώτη φορά φέτος ανέδειξε την Ελλάδα ως την πρώτη «Τιμώμενη Χώρα» με την εκδήλωση να ονομάζεται «TRAVEL NEWS MARKET 2022 by GREECE – Honoured Country» (https://travelnewsmarket.com/ )
Για πρώτη φορά επίσης διοργανώθηκε φέτος ειδικό πρόγραμμα hosted buyers, από όλη τη Σκανδιναβία, δίνοντας μεγαλύτερη αξία και προβολή της εκδήλωσης σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες.
Η B2B εκδήλωση TRAVEL NEWS MARKET διοργανώνεται από το έγκριτο Online τουριστικό περιοδικό RES Travel Magazine και την επαγγελματική ιστοσελίδα τουριστικών νέων και δρώμενων Travel News.

Οι συμμετοχές ανήλθαν σε 220 εκθέτες (Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες κ.ά.), προσελκύοντας πάνω από 1.000 επαγγελματίες του κλάδου (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, tour operators, MICE professionals κ.ά), αλλά και εκπροσώπους μέσων ενημέρωσης, οι οποίοι αναζητούσαν μέσω Β2Β συναντήσεων και συζητήσεων, νέους προορισμούς καθώς και νέα τουριστικά προϊόντα τα οποία προσφέρονται στους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους Σκανδιναβούς.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Προϊστάμενος του Γραφείου ΕΟΤ της Σκανδιναβίας Παύλος Μούρμας, πραγματοποίησε σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με εκπροσώπους tour operators, όπως Ving (Nordic Leisure Travel Group), Apollo, Tema/Jambo Tours, Mixx Travel, Airbone Travel/Orient Tours, StenaLine/Sembo κ.ά. όπως επίσης και με εκπρόσωπο της Swedavia (εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων), με στόχο την καλύτερη συνεργασία για την προώθηση των πτήσεων προς την Ελλάδα.
Επίσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με νέους συνεργάτες όπως o tour operator Almena, T.A. Lime Travel, Exclusive Tours, Sunray Travel κ.ά. οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να εντάξουν στα προγράμματα τους στην Ελλάδα, ενώ ειδικά ο Almena ενδιαφέρθηκε να εντάξει στα προγράμματα του τις διακοπές για Golfers.
Οι επαφές συνεχίσθηκαν με δημοσιογράφους τουριστικού ρεπορτάζ καθώς και Freelancers, οι οποίοι ενδιαφέρθηκαν για ταξίδια εξοικείωσης στην Ελλάδα και ειδικότερα σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς στην ενδοχώρα και προορισμούς που εφαρμόζουν τη βιωσιμότητα στον τουρισμό.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, υπήρχε συνεχής προβολή δύο διαφορετικών Βίντεο του ΕΟΤ (All You want is Greece & You will want to stay for ever) στις τρεις γιγαντοοθόνες της εκδήλωσης, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε παράθεση μπουφέ με ελληνικά φαγητά στο χώρο του περιπτέρου, για επιλεγμένους συνεργάτες και εκπροσώπους μέσων ενημέρωσης.

