Η ισχυρή ανοδική πορεία των αφίξεων Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα τα τέσσερα τελευταία χρόνια θα συνεχιστεί δυναμικά και το 2019, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των συναντήσεων και διαπραγματεύσεων της Υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, με παράγοντες της γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο.
Η προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και νέων θεματικών προϊόντων στη γερμανική αγορά, που αποτελεί μία από τις δύο βασικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, αναμένεται να οδηγήσει σε νέα επίδοση ρεκόρ στις αφίξεις Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα το 2019, ακόμη μεγαλύτερη του 2018, οπότε και ξεπέρασαν τα 4,4 εκατομμύρια.
Κυρίαρχο χαρακτηριστικό που τονίστηκε από τους εκπροσώπους της γερμανικής τουριστικής αγοράς, είναι ότι ενώ οι γειτονικές χώρες της Αν. Μεσογείου έχουν ανακάμψει πλήρως τουριστικά και παρότι άλλοι δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί παρουσιάζουν πτωτικές τάσεις, η τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα παραμένει ισχυρή και η χώρα μας πρωταγωνιστεί στις δημοφιλέστερες επιλογές προορισμού των Γερμανών ταξιδιωτών και την φετινή χρονιά.
Η κα Κουντουρά συναντήθηκε:
1. Με τον πρόεδρο της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Γερμανίας (DRV), Norbert Fiebig, ο οποίος επισήμανε τη θετική εικόνα στην εξέλιξη των κρατήσεων από τη Γερμανία και αναμένεται νέα αύξηση στα επίπεδα του 3% το 2019 με τα μέχρι στιγμής στοιχεία.
2. Με το Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου TUI Friedrich Joussen (φωτογραφία) και τον Thomas Ellerbeck, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, στη βάση της στενής στρατηγικής συνεργασίας που έχουν καθιερώσει και συζήτησαν για την ενίσχυση των τουριστικών τους προγραμμάτων στην Ελλάδα για το 2019, όπως επίσης και για νέα προγράμματα με επίκεντρο την περαιτέρω προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές.
3. Με το Διευθύνοντα Σύμβουλο του Thomas Cook Peter Fankhauser, με τον οποίο συζήτησαν για τις επενδύσεις του Ομίλου στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά και την ανάπτυξη των προγραμμάτων τους, στη βάση της στρατηγικής του υπουργείου για την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού όλο το χρόνο.
4. Με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών, μεταξύ των οποίων η Lufthansa και ταξιδιωτικών γραφείων που εξειδικεύονται στο θεματικό τουρισμό, για την προώθηση περισσοτέρων ελληνικών προορισμών στα προγράμματά τους.
Τέλος, η Υπουργός παραχώρησε σειρά συνεντεύξεων για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού, σε διεθνή και γερμανικά μέσα ενημέρωσης, στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, στο δημοφιλές γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο RTL και στη Deutche Welle.
