
Η φετινή συμμετοχή των Ενώσεων Ξενοδόχων Λάρισας και Μαγνησίας (που εκπροσωπήθηκαν από την Alpha Marketing, εταιρεία παροχής υπηρεσιών Management & Marketing), στην Tour Natur, τη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση φυσιολατρικού και περιπατητικού τουρισμού στη Γερμανία, που συγκεντρώνει κάθε χρόνο περισσότερους από 40.000 επισκέπτες, ήταν η πλέον αποτελεσματική από τις προηγούμενες, καθώς πραγματοποιήθηκαν όλες οι προγραμματισμένες συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες που δραστηριοποιούνται στη Γερμανία και επιπλέον έγιναν επαφές και με νέα γραφεία που ξεκίνησαν πρόσφατα τη δραστηριότητα τους.
Για πρώτη φορά επίσης προβλήθηκαν στο κοινό της Έκθεσης το αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδας (στη Νέα Αγχίαλο της Μαγνησίας), ως πύλη εισόδου στη Θεσσαλία, η πρόσβαση στην κορυφή του Ολύμπου από την πλευρά της Λάρισας, καθώς και οι περιπατητικές διαδρομές σε όλη την Περιφέρεια, μια παρουσίαση βασισμένη σε ερευνητική εργασία που υλοποιείται από τον Τάσο Γούσιο στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού».
Για την προβολή και προώθηση πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τα ειδικά περιοδικά του χώρου, το μεγαλύτερης κυκλοφορίας Wandermagazin με την ειδική έκδοση για δραστηριότητες Outdoor, το Wanderlust, το Trekking, καθώς και το περιοδικό της Ομοσπονδίας Περιπατητικών Ενώσεων και Συλλόγων.
