Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προβολή της Αθήνας στην ινδική αγορά, η Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (This is Athens – Convention & Visitors Bureau), συμμετείχε για πρώτη φορά στη διεθνή έκθεση Outbound Travel Market (OTM), που πραγματοποιήθηκε στη Βομβάη της Ινδίας, από τις 8 έως τις 10 Φεβρουαρίου.
Η ΟΤΜ αποτελεί μία από τις κορυφαίες εκθέσεις της Ασίας, που κάθε χρόνο συγκεντρώνει περισσότερους από 35.000 επισκέπτες από 60 διαφορετικές χώρες.
Η Αθήνα είχε διπλή παρουσία, τόσο στο περίπτερο του ΕΟΤ όσο και στο περίπτερο του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ETOA), που βραβεύτηκε από την OTM με το «Excellence Award».
Κατά τη διάρκεια της τριήμερης έκθεσης, οι εκπρόσωποι του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων, ήρθαν σε επαφή με περισσότερους από 200 εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας της Ινδίας, παρουσιάζοντας τις σύγχρονες υποδομές και τα πλεονεκτήματα της πόλης, που την καθιστούν όχι μόνο έναν ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό, αλλά και ιδανική επιλογή για κινηματογραφικές παραγωγές και διοργάνωση γάμων.
Για τη στοχευμένη δικτύωση με τους εκπροσώπους της ινδικής αγοράς, το Γραφείο Επισκεπτών και Συνεδρίων του Δήμου Αθηναίων συνεργάστηκε με τον Ινδικό Όμιλο Συμβούλων Τουρισμού Nijhawan Group.

