Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025

ΠΡΟΤΟΥΡ: Δράσεις προβολής της Ρόδου

Εγκρίθηκε ο προγραμματισμός δράσεων και η επιχορήγηση του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ), με απόφαση που έλαβε στην τελευταία του συνεδρίαση το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ρόδου, με σκοπό την προβολή του νησιού, το τουριστικό μάρκετινγκ, καθώς και όλες τις δράσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Έτσι, συνολικά θα διατεθούν 370.000 ευρώ για την υλοποίηση εγκεκριμένου προγράμματος δράσης για το 2017 από τον ΠΡΟΤΟΥΡ (συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, workshops, συνδιοργάνωση εκδηλώσεων με tour operators, συνεργασίες με αεροπορικές εταιρείες, καταχωρήσεις σε έντυπα, αλλά και παραγωγή του απαιτούμενου υλικού).

Εκθέσεις

1. IFTM – TOP RESA, Παρίσι, 26 – 29 Σεπτεμβρίου

2. ΙΤΒ ASIA, Σιγκαπούρη, 25 – 27 Οκτωβρίου

3. Dema Diving Show, Ορλάντο Φλόριντα, 1 – 4 Νοεμβρίου

4. World Travel Market, Λονδίνο, 5 – 8 Νοεμβρίου

5. INTERNATIONAL TRAVEL SHOW ΤΤ, Βαρσοβία, 17 – 20/11

6. TRAVEL TURKEY ISMIR, Σμύρνη, 8 – 10 Δεκεμβρίου

7. Greek Tourism Expo, Αθήνα, 25 – 27 Νοεμβρίου

8. ILTM, Κάννες, 4 – 7 Δεκεμβρίου

Παράγωγη διαφημιστικού υλικού

– Επανεκτύπωση: χάρτης μικρός (6.000 τμχ) στα ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, ρώσικα, γαλλικά, ιταλικά

– Επανεκτύπωση: έντυπο θρησκευτικού τουρισμού (6.000 τμχ) στα αγγλικά, ελληνικά, ρώσικα

– Δημιουργία κάρτας προφίλ προορισμού και τύπωμα σε usb

– Δημιουργία θεματικού video για τους γάμους και τύπωμα σε usb

– Δημιουργία θεματικού video για τον αθλητικό τουρισμό και τύπωμα σε usb

– Δημιουργία θεματικού video για το μαθητικό τουρισμό και τύπωμα σε usb

– Δημιουργία θεματικού video για τον καταδυτικό τουρισμό και τύπωμα σε usb

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

– Social media marketing

– SEO & SEM

– FACEBOOK

– SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

– ADWORDS CAMPAIGNS

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΙΑΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Ο Τουρισμός Τρίτης Ηλικίας, ο οποίος κατέχει ένα σημαντικό ποσοστό της τουριστικής ηλικιακής πυραμίδας, είτε μέσω της οργάνωσης του σε διάφορα club, είτε μέσω των ασφαλιστικών τους ταμείων, απαιτεί μια ιδιαίτερη διαφημιστική ματιά. Παράλληλα το ποσοστό της τουριστικής αγοράς που στηρίζεται στον ιαματικό τουρισμό και τουρισμό ευεξίας διευρύνεται τα τελευταία χρόνια προσδίδοντας μια διαφορετική προσέγγιση στο ντόπιο τουριστικό προϊόν. Στόχος είναι η διερεύνηση καλών πρακτικών μέσω ειδικευμένων εμπειρογνωμόνων με παράλληλη συμμετοχή σε ημερίδες, συνέδρια και δράσεις ευρωπαϊκών δικτύων όπως οι ιστορικές λουτροπόλεις της Ευρώπης. Δημιουργικό και έντυπο υλικό για τον ιαματικό τουρισμό με ανάδειξη των ιαματικών πηγών Καλλιθέας.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΕΚΔΡΟΜΩΝ

Στόχος του ΠΡΟΤΟΥΡ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου, είναι η προσέλκυση μαθητών, φοιτητών και εκπαιδευτικών που έχουν στόχο να επισκεφθούν προορισμούς πολιτιστικού ενδιαφέροντος, σε μια προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και ανάδειξης των μουσείων και αρχαιολογικών χώρων της Ρόδου. Ειδική εκδήλωση με παρουσίαση σε εκθέσεις στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Δημιουργικό και έντυπο για τις ανάγκες της έκθεσης.

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ

Στόχος του ΠΡΟΤΟΥΡ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου είναι η προσέλκυση ειδικών ομάδων που ασχολούνται με την κρουαζιέρα και το θαλάσσιο τουρισμό, σε μια προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και ανάδειξης των υφιστάμενων λιμενικών υποδομών της Ρόδου.

Ανάπτυξη και εφαρμογή του Berth Allocation System ένα πρόγραμμα δήλωσης της πρόθεσης άφιξης ενός πλοίου με στόχο τη μελλοντική διαλειτουργικότητα, που θα επιτρέπει στους χρήστες, εκπροσώπους και πράκτορες κρουαζιερόπλοιων, να βλέπουν τις ελεύθερες χρονοθυρίδες (slots) του κάθε λιμανιού δίνοντας τους τη δυνατότητα εύκολης και χωρίς κόστος για τους Φορείς διαχείρισης των λιμενικών εγκαταστάσεων, αναπροσαρμογής των δρομολογίων τους για βέλτιστα κοινά οφέλη.

ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ LOW COST

Στόχος του ΠΡΟΤΟΥΡ σε συνεργασία με τους παραγωγικούς και τουριστικούς φορείς είναι η προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών low cost σε μια προσπάθεια κοινών δράσεων προβολής και προώθησης με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ του Δαμιανού Αθανασίου στο dimokratiki.gr.