
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η Marketing Greece, ένωσαν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν τη νέα καμπάνια προώθησης του προορισμού («Discover Europe’s Exotic Paradise»), η οποία αποτελεί εξέλιξη της περσινής επιτυχημένης καμπάνιας «Mirage in the Med».
Στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της παρουσίας του προορισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Marketing Greece σχεδίασε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική και ήδη υλοποιεί ένα πλέγμα στοχευμένων δράσεων, μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας.
Οι δράσεις του νέου προγράμματος προώθησης του προορισμού, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:
– Σχεδιασμό και ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας επικοινωνίας, καθώς και την ανάπτυξη 25 δημιουργικών εφαρμογών για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
– Δημιουργία ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Ψηφιακού Οικοσυστήματος της Χαλκιδικής με στόχο την περαιτέρω αξιοποίηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Οργανισμού
– Σχεδιασμό και δημιουργία ενός Tumblr Campaign Page, στο οποίο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους κρυμμένους θησαυρούς της Χαλκιδικής, αλλά και να αποκαλύψουν τα δικά τους μικρά μυστικά
– Ψηφιακή καμπάνια «Arίstοtle’s 5 elements experience», όπου με αφορμή την ανακήρυξη των ετών 2016 και 2017 ως «Επετειακά έτη Αριστοτέλη» από την UNESCO, πρωταγωνίστησε για το μήνα Απρίλιο, σε έξι γλώσσες, στην κεντρική σελίδα του DiscoverGreece.com. Η καμπάνια προωθήθηκε και μέσω των κοινωνικών δικτύων του DiscoverGreece.com, με αναρτήσεις και posts σε τρεις γλώσσες
Απευθυνόμενη σε επιλεγμένες αγορές – στόχους όπως Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία και Βέλγιο, η νέα καμπάνια διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media campaign, video campaign και email marketing σε στοχευμένα κοινά.
Ο Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δήλωσε: «Η προσπάθεια του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής συνεχίζεται με στόχο τη μετάδοση εμπειριών, της τοπικής γαστρονομίας και του πολιτισμού, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη βοήθεια του πιο εξελισσόμενου διαδικτυακού εργαλείου της Ελλάδος, του DiscoverGreece.com. Νέες αγορές, καινούριες προκλήσεις σε ένα εξωτικό παράδεισο που έχει πολλά να δώσει».
