Την προηγούμενη βδομάδα πραγματοποιήθηκε στη Βουλιαγμένη με επιτυχία το Co-Creation Workshop για το τουριστικό προϊόν «Athens Riviera», με πρωτοβουλία του DMMO (Destination Management and Marketing Organization – Τhe Greater Athens Region / Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού) της Περιφέρειας Αττικής.
Στο Amarilia Hotel επαγγελματίες του τουρισμού συμμετείχαν ενεργά θέτοντας τις βάσεις για μια κοινή αποστολή: Τη διαμόρφωση από κοινού της ταυτότητας ενός προορισμού που συνδυάζει τη μεσογειακή απλότητα με την πολιτιστική κληρονομιά, τη ζεστή φιλοξενία και την ποιότητα ζωής.
Μέσα από χαρτογράφηση εμπειριών, διαλόγους και ενεργή ψηφιακή συμμετοχή σε πραγματικό χρόνο, διαμορφώθηκε το νέο αφήγημα της Αθηναϊκής Ριβιέρας: Ενός προορισμού που ενώνει την αστική ταυτότητα με το παραθαλάσσιο τοπίο.
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα δεν αποτελεί απλά μια τοποθεσία. Είναι ένας ανερχόμενος προορισμός στον τουριστικό χάρτη, με διακριτή ταυτότητα και ισχυρή προοπτική.