Αύξηση της ζήτησης για κρουαζιέρα στην Ελλάδα και θετικά μηνύματα για το 2014, καθώς «ήδη οι προκρατήσεις «τρέχουν» με αύξηση 20%», διαπιστώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises Κυριάκος Αναστασιάδης.
«Μέρα με τη μέρα η Ελλάδα πουλάει περισσότερο», τονίζει και προσθέτει ότι «είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι αν δεν προκύψει κάτι απρόοπτο, η αύξηση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη στην κρουαζιέρα».
Οι προσδοκίες έρχονται σε συνέχεια της πολύ ικανοποιητικής φετινής χρονιάς, η οποία παρουσίασε διψήφια άνοδο 20% σε σχέση με το 2012, χρονιά η οποία ήταν κακή, λόγω της γενικής αρνητικής εικόνας της χώρας και συνακόλουθα της πτώσης του εισερχόμενου τουρισμού. Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας, έως το τέλος του 2013 θα έχουν διακινηθεί σε 659 προσεγγίσεις πλοίων, 547.686 επιβάτες και 95.358 επιβάτες homeporting.
Επενδύοντας στην αύξηση της ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς η εταιρεία, που εκπροσωπεί την «ελληνική κρουαζιέρα», καθώς είναι η μόνη που κάνει home porting με αφετηρία τον Πειραιά, το Λαύριο και τα ελληνικά νησιά, αποφάσισε να αυξήσει την προσφορά της.
Έτσι ενισχύει τη δυναμικότητα σε κλίνες με δύο μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια (Louis Olympia και Louis Cristal), ενώ θα διπλασιάσει τα λιμάνια προορισμού από επτά σε 15, εισάγοντας εννέα νέους προορισμούς (Κω, Χίο, Μήλο, Σύμη, Ίο, Σάμο, Σύρο, Μπόντρουμ και Τσεσμέ) για το διάστημα Ιουνίου έως τέλος Αυγούστου, στοχεύοντας και στην ανανέωση των προγραμμάτων και στην ανάδειξη νέων προορισμών στο Αιγαίο.
Ο ίδιος υπογραμμίζει την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού ώστε να «απεγκλωβιστεί» η κρουαζιέρα από το κορεσμένο λιμάνι του Πειραιά, σημειώνοντας την πρόταση της Louis για συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Λαυρίου.
Πηγή: www.tovima.gr
Φωτογραφία: www.facebook.com/LouisCruises
Ολόκληρο το άρθρο της Χριστίνας Πουτέτση: