Από τη Fraport Greece ανακοινώθηκε ότι το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης έλαβε τρεις σημαντικές διακρίσεις στα φετινά «2024 Airport Service Quality (ASQ) Awards», του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων (ACI), επιβεβαιώνοντας την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει σταθερά στους ταξιδιώτες.
Για τρίτη συνεχή χρονιά, το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης κατατάσσεται ανάμεσα στα κορυφαία αεροδρόμια της Ευρώπης, λαμβάνοντας τις εξής διακρίσεις:
– Καλύτερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη στην κατηγορία 5 έως 15 εκατομμύρια επιβάτες (για τρίτη συνεχή χρονιά)
– Το πιο ευχάριστο αεροδρόμιο στην Ευρώπη (για πρώτη φορά)
– Το καθαρότερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη (για δεύτερη συνεχή χρονιά).
Οι βραβεύσεις ASQ βασίζονται στις αξιολογήσεις των ίδιων των επιβατών, καθώς αποτυπώνουν την εμπειρία τους σε κρίσιμους τομείς εξυπηρέτησης, όπως η ποιότητα των υπηρεσιών, η άνεση, η καθαριότητα και η συνολική αίσθηση ικανοποίησης από την παραμονή τους στο αεροδρόμιο.
Το πρόγραμμα ASQ αποτελεί την πιο αναγνωρισμένη έρευνα ικανοποίησης επιβατών παγκοσμίως και συγκεντρώνει δεδομένα από αεροδρόμια σε περισσότερες από 110 χώρες, αξιολογώντας με αντικειμενικά κριτήρια το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρονται στους επιβάτες.
Ο Alexander Zinell, Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport Greece, δήλωσε σχετικά:
«Είναι τιμή μας να βλέπουμε το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» να διακρίνεται ξανά σε διεθνές επίπεδο. Αυτές οι βραβεύσεις αντανακλούν τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση της ομάδας μας, καθώς και τη στρατηγική μας δέσμευση για τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Η αναγνώριση από τους ίδιους τους επιβάτες αποτελεί το μεγαλύτερο κίνητρο για να συνεχίσουμε την αδιάκοπη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας στη Θεσσαλονίκη».
Σ’ αυτό το πλαίσιο, η Fraport Greece συνεχίζει να επενδύει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών του αεροδρομίου «Μακεδονία», με στόχο να παραμείνει σημείο αναφοράς στην ευρύτερη περιοχή.
Οι πρόσφατες επενδύσεις και παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί στο αεροδρόμιο περιλαμβάνουν τη βελτίωση των εγκαταστάσεων, την ενίσχυση της εξυπηρέτησης των επιβατών, καθώς και την εισαγωγή καινοτόμων τεχνολογιών, οι οποίες διασφαλίζουν ένα άνετο και ευχάριστο ταξίδι.