Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025

Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Αύξηση 10% των αφίξεων από το εξωτερικό το πρώτο οκτάμηνο του 2025

Το πρώτο οκτάμηνο του 2025, οι αφίξεις από το εξωτερικό στο Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας σημείωσαν αύξηση 9,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη ζήτηση για απευθείας πρόσβαση στην Πελοπόννησο, μέσω τακτικών πτήσεων, από στρατηγικές αγορές όπως η Βρετανία, η Γερμανία και η Ολλανδία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

 

 

Παράλληλα, θετικά είναι τα πρόσφατα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το πρώτο εξάμηνο του χρόνου, καθώς η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσιάζει ισχυρές ποσοστιαίες αυξήσεις στους βασικούς δείκτες τουριστικής απόδοσης των κυριότερων αγορών του εξωτερικού.

Οι διανυκτερεύσεις ανήλθαν από 1.869.300 σε 2.267.300 (+21,3%), οι αφίξεις επισκεπτών από 271.800 σε 347.100 (+27,8%) και οι ταξιδιωτικές εισπράξεις από 110,9 εκατομμύρια ευρώ σε 158,6 εκατομμύρια ευρώ (+43%).

Η δραστηριότητα του πρώτου εξαμήνου αντιστοιχεί περίπου στο 1/3 του ετήσιου συνόλου, όμως τα δεδομένα αυτά επιβεβαιώνουν μία θετική τάση για το τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου.

Η ανοδική τροχιά του Διεθνούς Αερολιμένα Καλαμάτας, ενισχύει όχι μόνο την τουριστική εικόνα της περιοχής, αλλά και τη συνολική της δυναμική της ως κόμβος ανάπτυξης, καινοτομίας και εξωστρέφειας.

Οι προσδοκώμενες επενδύσεις στο Διεθνή Αερολιμένα αναμένεται να δημιουργήσουν ισχυρές προοπτικές, μετατρέποντας την Πελοπόννησο σε ελκυστικό πεδίο επενδύσεων.

Όπως επισημαίνει ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Θάνος Μιχελόγγονας: «Η Περιφέρεια Πελοποννήσου παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μακροπρόθεσμων πολιτικών που ενισχύουν την τουριστική βιωσιμότητα της περιοχής, μέσα από ολοκληρωμένες παρεμβάσεις ενίσχυσης της προσβασιμότητας, της ενιαίας ταυτότητας και της δικτυακής προϊοντικής ανάπτυξης σε όλη την επικράτειά της. Με σαφή προσανατολισμό στο όραμα του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού, επενδύουμε στην ενίσχυση της εξωστρέφειας σε όλους τους παραγωγικούς τομείς, μέσα από στοχευμένες δράσεις προβολής και βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία».