Στις αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες που συνδέονται με την αγορά της φιλοξενίας, αλλά και σε βέλτιστες πρακτικές καινοτομίας – παραδείγματα μονάδων και δράσεων που αναδεικνύουν προορισμούς, εστίασε το συνέδριο Hospitality.Next: Check-in to the Future, που πραγματοποιήθηκε χθες στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental στην Αθήνα.
Στο συνέδριο, στο οποίο συμμετείχαν επιχειρηματίες και στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας από την Ελλάδα και εννέα διεθνείς ομιλητές, αναδείχθηκαν οι τάσεις που διαμορφώνονται στο άμεσο μέλλον.
Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της «Ιονική Ξενοδοχειακή» ιδιοκτήτριας εταιρίας του Hilton Αθηνών, Νικόλαος Ρούσσος σημείωσε ότι με τα χρόνια οι διεθνείς αλυσίδες μετατρέπονται από διαχειριστές ξενοδοχείων σε διαχειριστές brand και πωλήσεων και «χάνουν την έννοια του κλασικού ξενοδόχου».
«Όλοι έχουν μια ιστορία για να πουν», τόνισε η πρόεδρος των Ιστορικών Ξενοδοχείων της Ευρώπης (Historic Hotels of Europe), Βαρβάρα Αυδή, σημειώνοντας ότι τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία είναι διαχρονικά και αριθμούν 550 στην Ευρώπη.