Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025

Philoxenia – Hotelia: Αύξηση 46% αύξηση της επισκεψιμότητας

philoxenia

 

Η συνολική επισκεψιμότητα στο εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia – Hotelia, που ολοκληρώθηκε χθες, αυξήθηκε κατά 46% έναντι της περσινής διοργάνωσης, με πάνω από 20.000 άτομα να περνούν τις πύλες τους, ενώ ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών σχεδόν διπλασιάστηκε, καθώς η αύξηση άγγιξε το 91% και οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες ήταν κατά 70% περισσότεροι.

Πάνω από 5.500 επιχειρηματικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν μεταξύ εμπορικών επισκεπτών και εκθετών μέσα σε ένα μόλις τριήμερο, ανοίγοντας το δρόμο για τη σύναψη συμφωνιών. Οι συνολικά 621 εκθέτες, οι 383 hosted buyers από 34 χώρες και τα περισσότερα από 20.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου που καλύφθηκαν συνέθεσαν το προφίλ των Philoxenia και Hotelia, που ήταν οι μεγαλύτερες της τελευταίας πενταετίας.

Ιδιαίτερα πλούσιο ήταν το «μενού» των παράλληλων εκδηλώσεων των δύο εκθέσεων, που έγινε πόλος έλξης όχι μόνο για τους εμπορικούς επισκέπτες, αλλά και για το κοινό. Μεταξύ άλλων, μεγάλη επιτυχία σημείωσε το διεθνές συνέδριο [re]branding Destinations: Image making, με εκατοντάδες άτομα να κατακλύζουν την αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», για να παρακολουθήσουν κορυφαίους Έλληνες και ξένους ομιλητές να αναλύουν το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα του branding των τουριστικών προορισμών, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες.

Επίσης, τις σημαντικές προοπτικές που εμφανίζει για την Ελλάδα η τουριστική αγορά της Κίνας ανέδειξε το σεμινάριο «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε», το οποίο διοργάνωσε η ΔΕΘ – Helexpo σε συνεργασία με την Tourism Generis.

Post Tags
Share Post