Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

Έντονος ανταγωνισμός Booking – TripAdvisor

booking

Ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες που βρίσκονται σε φάση επιλογής προορισμού και ξενοδοχείου στο οποίο θα μείνουν, επηρεάζονται από τις κριτικές ανθρώπων που έχουν επισκεφτεί τις συγκεκριμένες περιοχές πριν από αυτούς.

Αναμφίβολα, ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ ξενοδόχων και πελατών είναι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες TripAdvisor και Booking.com που απολαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος σε ότι αφορά τις κριτικές ξενοδοχείων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα τελευταία στοιχεία, από έρευνα που διεξήγαγε η ReviewPro για το 2015, δείχνουν τους δύο πολυεθνικούς κολοσσούς να «κονταροχτυπιούνται» για την κατηγορία των πολυτελών ξενοδοχείων με ιστοσελίδα του ομίλου Priceline να κατέχει ποσοστό 25,4% όλων των κριτικών του διαδικτύου, συγκριτικά με το TripAdvisor που έχει 25,8%.

Ως δείγμα χρησιμοποιήθηκαν 2,7 εκατ. κριτικές για πολυτελή ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, αξιολογώντας 2.700 ξενοδοχεία από 159 εταιρείες. Σχεδόν 175 ΟΤΑs (online travel agencies) και ιστοσελίδες κριτικών (συμπεριλαμβανομένου του Facebook) πήραν μέρος στην έρευνα.

Παρότι η νέα τάση για πληρέστερη ενημέρωση των πελατών οδήγησε σε αύξηση 4% των κριτικών για πολυτελή ξενοδοχεία, εντούτοις το TripAdvisor που μέχρι πρότινος είχε την πρωτοκαθεδρία φαίνεται πως δέχεται σημαντικές «πιέσεις» από το Booking.com, το οποίο κατέγραψε ετήσια άνοδο της τάξης του 28%.

Είναι σημαντικό ότι από τις καταγεγραμμένες για το 2015 κριτικές, το 83% ήταν θετικές, 12% ουδέτερες και μόλις 5% αρνητικές. Πολλοί, ωστόσο, αμφισβητούν την εγκυρότητα του υψηλού ποσοστού των θετικών κριτικών, προβάλλοντας ως επιχείρημα ότι μπορεί να έχουν γίνει από στελέχη της ίδιας της ξενοδοχειακής επιχείρησης, ακόμη και από φίλους και συγγενείς.

Πηγή: www.fortunegreece.com

Post Tags
Share Post