Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

FedHATTA και ΗΑΤΤΑ στη World Travel Market του Λονδίνου

Σημαντικές συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού από διαφορετικές τουριστικές αγορές, πραγματοποίησαν τα ελληνικά τουριστικά γραφεία μέσω της συμμετοχής της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA) και του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market (WTM) που πραγματοποιήθηκε στις 4 – 6 Νοεμβρίου.

 

 

Από την Τρίτη, πρώτη ημέρα της WTM, η FedHATTA καθώς και τα ελληνικά τουριστικά γραφεία – μέλη των Συνδέσμων τουριστικών γραφείων της Ομοσπονδίας συμμετείχαν σε μία από τις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στον κόσμο μέσα από το περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), πραγματοποιώντας B2B συναντήσεις για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα, αλλά και του εξερχόμενου τουρισμού.

Στην έκθεση εκπροσωπήθηκαν περισσότερες από 180 χώρες, μέσα από τη συμμετοχή περίπου 4.050 εκθετών, ενώ συνολικά εκτιμάται ότι πραγματοποιήθηκαν πάνω από 30.000 Β2Β συναντήσεις.

Τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες της WTM, έδωσαν το ετήσιο ραντεβού τους προκειμένου να παρουσιάσουν και να ανακαλύψουν νέες και αναδυόμενες τάσεις στον παγκόσμιο τουρισμό.

Στο πλαίσιο αυτό, τα ελληνικά τουριστικά γραφεία είχαν τη δυνατότητα μέσα από τη συμμετοχή τους να πραγματοποιούν πολυάριθμες προγραμματισμένες και μη επαγγελματικές συναντήσεις, προωθώντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν σε αγορές σε όλο τον κόσμο.

Αυτό σημαίνει πως το ήδη υψηλό ενδιαφέρον που παρουσιάζεται από πλευράς διεθνών ταξιδιωτών για τη χώρα μας, αναμένεται να αναθερμανθεί και για την επόμενη τουριστική περίοδο.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Για μία ακόμη φορά συμμετέχουμε στην σημαντικότερη ίσως διεθνή τουριστική έκθεση στον κόσμο, που παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για τον εισερχόμενο, αλλά και εξερχόμενο τουρισμό της χώρας μας. Τόσο τα ελληνικά νησιά, όσο και οι προορισμοί της ενδοχώρας, είναι ιδιαίτερα αγαπητά στους διεθνείς ταξιδιώτες και τα ελληνικά τουριστικά γραφεία είχαν τη δυνατότητα να αναδείξουν την προσφορά πολλών τουριστικών προτάσεων στους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο μέσα από το μεγάλο εύρος οργανωμένων διακοπών στην Ελλάδα».

Post Tags
Share Post