Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: 617.000 ευρώ για τουριστική προβολή το 2025

Εγκρίθηκε κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας, το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2025, προϋπολογισμού ύψους 617.000 ευρώ.

Το εν λόγω πρόγραμμα, που αποτελεί μέρος του Τουριστικού Στρατηγικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, έρχεται σε συνέχεια των προγραμμάτων των προηγούμενων ετών, είναι απόλυτα εναρμονισμένο με την Εθνική Στρατηγική Προώθησης και Προβολής, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις μετρήσεις και τις ενδείξεις της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.

 

 

Προσαρμοσμένο στις παγκόσμιες τουριστικές τάσεις, αποτελείται από δυναμικές κυλιόμενες δράσεις, σε μία σταθερή τροχιά προβολής, εμπλουτισμένο παράλληλα με έργα ορόσημα για την επιπλέον βελτίωση του τουριστικού και όχι μόνο σχεδιασμού.

Με γνώμονα, «διαχρονικά» την ανάγκη, για μεγιστοποίηση της προβολής και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της τουριστικής και πολιτιστικής ταυτότητας του προορισμού Στερεά Ελλάδα, την ανάδειξη των θεματικών τουριστικών προϊόντων της, τη μείωση της εποχικότητας, την ενδυνάμωση των συνεργαζόμενων αγορών και το άνοιγμα νέων, το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

– Σχεδιασμό, δημιουργία και υλοποίηση υψηλού επιπέδου δράσεων, απόλυτα προσαρμοσμένων με την εκάστοτε παγκόσμια τουριστική τάση, τις επιθυμίες και τις ανάγκες των δυνητικών επισκεπτών και σε πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικών σε σχέση με άλλους προορισμούς.

– Συμμετοχή σε εκθέσεις, με παράλληλες δράσεις παρουσίασης των θεματικών τουριστικών και τοπικών προϊόντων σε τουριστικούς πράκτορες – διαμορφωτές κοινής γνώμης και κοινό.

– Παρουσία σε social media, μελέτες νέων τουριστικών προϊόντων, σχεδιασμό και οργάνωση συναντήσεων επιχειρηματικού ενδιαφέροντος (b2b meetings).

– Διενέργεια στοχευμένων press/fam trips, με έγκυρους και καταξιωμένους διαμορφωτές κοινού από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

– Συμμετοχή σε διεθνή δίκτυα και διεθνείς οργανισμούς.

– Συνεχή εμπλουτισμός και εκσυγχρονισμό διαδικτυακού ιστοχώρου (website).

– Διαφήμιση διαδικτυακή & έντυπη σε διεθνή και εγχώρια μέσα, κατασκευή & αναβάθμιση πληροφοριακών συστημάτων (app).

– Δημιουργία θεματικών διαδρομών, δημιουργία θεματικών εντύπων, δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού κλπ.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Φανή Παπαθωμά με αφορμή την ψήφιση του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής 2025 δήλωσε:

«Η απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης μας και η καθημερινή επικοινωνία και συνεργασία με τους επιχειρηματίες του τουρισμού, μας «επέβαλλαν» να εισηγηθούμε ένα πρόγραμμα, δυναμικό, δομημένο και φέτος σε απόλυτα επιστημονικό, επαγγελματικό και δημοκρατικό υπόβαθρο, προσαρμοσμένο ασφαλώς στις ανάγκες της εποχής.

Ένα πρόγραμμα που -για άλλη μια χρονιά- αποτελεί προϊόν πολύμηνης, καθημερινής δουλειάς, γεμάτη διαρκή ενημέρωση, συνεχή παρακολούθηση μελετών, μεγεθών, τάσεων και σεμιναρίων σε ελληνικό, ευρωπαϊκό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, διαρκή καταγραφή τουριστικών πόρων, ανάπτυξη ολοκληρωμένων θεματικών προϊόντων, αδιάλειπτη επικοινωνία με τους επιχειρηματίες, αλλά και τους αρμόδιους φορείς και τους Δήμους, σταθερή μηνιαία επαφή με τις υπόλοιπες 12 περιφέρειες, ένα πρόγραμμα, εξ αρχής δομημένο στο τρίπτυχο τουρισμός – πολιτισμός – γαστρονομία με όσα υπέροχα από αυτό αναβλύζουν προς όφελος της Περιφέρειάς μας, εμπλουτισμένο με πληθώρα εναλλακτικών και αθλητικών δραστηριοτήτων, σε επίπεδο ανάληψης, δημιουργίας, υλοποίησης, προσαρμοσμένοι απόλυτα στις απαιτήσεις τις εποχής και των επισκεπτών.

Ένας δημοφιλής προορισμός, όπως είναι πλέον ο δικός μας, οφείλει να γνωρίζει, να διαμορφώνει και να προβάλλει συνεχώς τα πλεονεκτήματα του, να τα προσαρμόζει με τους εκάστοτε όρους και συνθήκες της παγκόσμιας και της εγχώριας τάσης προσφοράς και ζήτησης, να αξιοποιεί ταυτόχρονα τουριστικούς πόρους, ποσοτικά δεδομένα και αναλύσεις σχετικά με τις επιθυμίες και τις δραστηριότητες των επισκεπτών.

Αποτυπώνοντας όλα τα ανωτέρω στο Πρόγραμμά μας, επιμένουμε σε αποδεδειγμένα και με νούμερα καταγεγραμμένες, κυλιόμενες παραγωγικές δράσεις, επιλέγουμε ταυτόχρονα νέες απόλυτα προσαρμοσμένες στις τουριστικές «ανάγκες» της εποχής μας όπως αυτές υποδεικύονται από την  παγκόσμια τουριστική τάση του σήμερα.

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ για άλλη μία φορά στους επιχειρηματίες του τουρισμού μας και φυσικά σε όλους τους συνεργαζόμενους φορείς για την άμεση ανταπόκρισή τους και την πολύτιμη πάντα βοήθειά τους στον καταρτισμό του εν λόγω προγράμματος».