Η Amadeus, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ταξιδιωτικής τεχνολογίας στον κόσμο, επαινεί τις καμπάνιες που έτρεξε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και ειδικά για τη Ρόδο, ως δείγματα καλών πρακτικών διαφήμισης.
H Amadeus, δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της ειδικό case study κάνοντας αναφορά στους εξαιρετικούς δείκτες απόδοσης της καμπάνιας που σχεδίασε η Περιφέρεια.
Η ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου συγκέντρωσε παραπάνω από 500 εκατ. impressions και η Ρόδος βρέθηκε το 2023 στην πρώτη θέση παγκοσμίως, πρώτη φορά που ελληνικός προορισμός πετυχαίνει κάτι τέτοιο, στις τουριστικές αναζητήσεις στην Google.

