Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2025

Expedia: Δημιουργεί Call Center στην Ελλάδα

 

Τις προοπτικές ανάπτυξης στη χώρα μας νέων δραστηριοτήτων με επίκεντρο τον τουρισμό αποτυπώνει η απόφαση της Expedia, του μεγαλύτερου ομίλου online κρατήσεων του κόσμου, να λειτουργήσει κέντρο τηλεφωνικών κρατήσεων (call center) στην Ελλάδα.

Η Expedia διαθέτει, ήδη, γραφεία στην Αθήνα και η κίνησή της ερμηνεύεται από στελέχη της αγοράς ως «ανίχνευση εδάφους» προκειμένου να διερευνήσει τις δυνατότητες επέκτασης των δραστηριοτήτων της στην ελληνική αγορά σε επόμενη φάση.

 

 

Το κέντρο δημιουργήθηκε για λογαριασμό της Expedia από το ελληνικό γραφείο του ταξιδιωτικού οργανισμού «Discover the World».

Η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα, θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούνιο και σε πρώτη φάση διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις από τη Γαλλία για κρατήσεις ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο.

Στη συνέχεια, το επιχειρηματικό σχέδιο προβλέπει την αναβάθμιση της λειτουργίας του ώστε να διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Ταυτόχρονα θα εμπλουτιστεί το «καλάθι» των τουριστικών προϊόντων προκειμένου να μπορούν να γίνουν κρατήσεις για ξενοδοχεία, κρουαζιέρες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, αλλά και πακέτων διακοπών στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο, το οποίο θα συνδυαστεί με την πρόσληψη προσωπικού.

«Το κέντρο δέχεται κλήσεις από τις 9 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ και θα λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο. Στελεχώνεται από Έλληνες εργαζόμενους που μιλούν άπταιστα τη γαλλική», ανέφερε ο ιδιοκτήτης του γραφείου Discover the World στην Ελλάδα Ντίνος Φραντζεσκάκης.

Στην εποχή της ταχύτατης εξάπλωσης της χρήσης του internet ακούγεται αντιφατικό μια κατ’ εξοχήν εταιρεία των online κρατήσεων, όπως η Expedia, να αναβαθμίζει τα κέντρα τηλεφωνικών κρατήσεων που διαθέτει.

Η εξήγηση ίσως βρίσκεται στο γεγονός πως χιλιάδες άνθρωποι είτε δυσκολεύονται, είτε δεν θέλουν να κάνουν οι ίδιοι τις κρατήσεις τους μέσω internet και προτιμούν την προσωπική εξυπηρέτηση, καθώς αισθάνονται ασφάλεια όταν μιλούν μ’ έναν υπάλληλο.

Γιατί, όμως, η Expedia αποφάσισε να δοκιμάσει τη δημιουργία ενός τέτοιου κέντρου στην Ελλάδα; «Στην Ελλάδα, διαθέτουμε εξειδικευμένο προσωπικό κρατήσεων με άριστη γνώση ξένων γλωσσών. Έτσι, το προτείναμε στην Expedia και ξεκινήσαμε», εξηγεί ο κ. Φραντζεσκάκης.

 

 

Πηγή: www.euro2day.gr

Post Tags
Share Post